Hemorider?

Twilight

Forumet er livet
Noen andre som sliter med det? Er så plagsomt og vet ikke hva jeg skal gjøre har hemoride krem, men det står at gravide ikke skal bruke det... anyone??

Jeg tror jeg har fått en. Har ikke prøvd krem, men passer på å bruke lactulose for å holde nagen i gang. Jeg er også interessert i råd!! :P

Har en fra sist, som blussa opp igjen. Bare plagsom når jeg er hard i magen. Ellers merker jeg ikke noe til den :p

Hm, jeg bruker scheriproct av og til, fordi jeg sliter med kløe i perioder, og da hjelper den salven. Mistenker begynnende hemoroider i alle fall. Ser i pakningsvedlegget at scheriproct ikke skal brukes de første 3 mnd, og senere bør man rådføre seg med lege.

Har ikke hatt problemer før nå, sikkert på grunn av hard mage, men nå har det tatt sin tid, er så irriterende. Klør og svir

Bruk våtservietter etter du har vært på do!!
De selger a-servietter gravide kan bruke, men funker med vanlig baby rumpe servietter og! Og evt prøv å "press" de inn, viss de sitter utvendig da....

ISkald klut som du holder på hemoriden, så trekker den seg sammen. Kontakt legen å hør om det er innafor med en kur med scheriproct stikkpiller i komb med salven, det hjelper visst veldig. (Jobber som spl på sykehjem hvor mange sliter med dette). Ellers opplevde jeg det litt selv på slutten sist selv å, kjøpte en sånn Ac3 komfort som hjalp veldig mot kløe og lindret det værste :)

Har fra sist jeg gikk gravid :/ Mitt beste tips er å sitte med beina litt høyt når man går på do og ikke presse hardt :)

Takk for tips jenter

Back
Topp