Hemorider

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Fekk det første gang etter ehadde født nr 3 og sleit veldig mye for å bli kvitt dem(jæ*** vondt var det og)...
Å nå har dem kommet tilbake... Eg hater det som bare det,får helt noia av utvekster der solå aldri skinne....
Andre som sliter med det??

Godt sola aldri skinner der :p har hatt etter sist, men de har ikke vært av voldsom plage heldigvis.

Jeg fikk det etter sist fødsel, ble behandlet i 8 mnd men det forsvant aldri helt. Fikk da strikkbehandling på sykehuset og det fjernet dem helt! herlig!!
Men nå kjenner jeg de begynner å komme igjen... Etter fødselen skal jeg be om henvisning til sykehuset med en gang, orker ikke gå gjennom smertehelvete i 8 mnd til hehe ;)
Hjelper veldig å smøre med det du får på apoteket :) :)

Har krem fra apoteket som eg smører med,men synest den lukter sånn.. Men kansje det bare er meg,vet ikkje...
Var det vondt det du gjorde?

Har krem fra apoteket som eg smører med,men synest den lukter sånn.. Men kansje det bare er meg,vet ikkje...
Var det vondt det du gjorde?
Det skal i utgangspunktet ikke gjøre vondt, bare være ubehagelig, men jeg fikk sinnsyke rie-liknende smerter i hele underlivet. Vet ikke om jeg kanskje kan ha vært gravid, for jeg var 3 dager over mens da jeg var der inne, men samme dagen fikk jeg mensen. Blødninger ihvertfall, så det kan være det kan ha utløst en SA..
Skulle nemlig egentlig gjentatt behandlingen da jeg var 8 uker på vei nå i November, men da jeg sa jeg var gravid ville de ikke utføre behandlingen :)
Så tror ikke det gjør så vondt for alle! :)

FIkk du noe form for bedøvelse?? Går det ant å vøre i narkose når dem skal gjøre slike ting?

FIkk du noe form for bedøvelse?? Går det ant å vøre i narkose når dem skal gjøre slike ting?
Nei selve behandlingen gjør ikke vondt, det er bare litt ubehagelig.
Det går sikkert an å få narkose, men tror det skal mye til. Er jo utrolig mange leger som må til når det skal brukes narkose. De sjekker først hvor "alvorlig" tilfellet ditt er og om det må opereres eller bare en enkel behandling.
Men det går jo ann å få en time dit og høre med de :)

Back
Topp