Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Anne L
Jeg hadde det for en liten stund siden. Hvis du går på apoteket å forklarer situasjonen får du en salve som bedøver litt og hjelper dem til å forsvinne [:)] Husker dessverre ikke hva medisinen heter. Den var helt ufarlig for gravide. God bedring [:)]
ORIGINAL: FruKatthult
Sliter selv med en "herman", men har ikke brukt noe salver enda. MEN noe som faktisk hjelper er å sitte riktig på toalettet når man må nr2. Jeg lo faktisk når jeg så en video på nett om hvordan man bør sitte, men det satte seg i bakhode og jeg måtte selvfølgelig prøve neste gang jeg måtte gjøre buisness [8D] Og det funker faktisk! Har ikke hatt vondt eller ubehag en eneste gang etter at jeg begynte å sitte riktig.
ORIGINAL: *Kine
Sliter selv med en "herman", men har ikke brukt noe salver enda. MEN noe som faktisk hjelper er å sitte riktig på toalettet når man må nr2. Jeg lo faktisk når jeg så en video på nett om hvordan man bør sitte, men det satte seg i bakhode og jeg måtte selvfølgelig prøve neste gang jeg måtte gjøre buisness [8D] Og det funker faktisk! Har ikke hatt vondt eller ubehag en eneste gang etter at jeg begynte å sitte riktig.
Hvordan skal man sitte for å sitte riktig? [8D]
Hehe, man skal sitte omtrent midt på toalettringen, og passe på at man har god bøy i hofteleddet. Dvs at om man er kort i beina og små barn helst skal ha en krakk å ha beina på. Og så skal man være rett i ryggen, nesten med en liten svai for å sørge for at endetarmen blir rett. Da kommer det mye lettere, og man slipper å ta i [8D] Dette forebygger visst både hemorider og slappe endetarm når man blir eldre.