Hemorider?

frøkenblaa

Elsker forumet
Noen som har fått det??

Lurer litt på om det kan være det jeg har fått. Er så utrolig sår i baken. Føles som noen har stappa opp et kosteskaft og gravd rundt oppi der[:)] haha... Og i dag blødde jeg litt fra baken.

Nope. Håper jeg slipper det[8D] Håper du blir bedre!

Har hatt det tidligere i hvertfall. Ikke noe godt, vondt...! Ja, u name it..Ive got it...nei æsj [8D]

Men ja, er nok hemorider. Dra til apoteket en tur du, eller kanskje legen først så du kan få noe på resept, som du kan bruke under sv.skapet [:)]

[:'(] Håpet jeg skulle slippe unna det. Slapp det i forrige svangerskap, så hvorfor måtte det komme NÅ[:@][:@][:@]

Kjedelig å være plaget med det, jeg har gått i lang tid hvor jeg hver gang jeg måtte på do så blødde det... men merket ikke noe utover at jeg blødde... ekkelt nok i grunn det [&:]

Au, hemoroider er ondt!! [:@]

Jeg har hatt et tilfelle av det tidligere, og jeg fant et tips på nett som virket veldig bra. Du kjøper Icegel (jeg kjøpte på apoteket) og smører på regelmessig. Det svir som et h***ete med det samme, men det tok hvertfall knekke på hemoridene mine! [:D]

Uff.... Jeg fikk det under fødsel sist. Noe herk! Og det ble ikke bedre da jeg måtte ta jerntabletter etterpå og ble forstoppet. Herlige greier...

Jeg har kun prøvd alcos anal. Den lindrer. Men hvis icegel tar helt knekken på dem så er jo det absolutt å foretrekke.

Back
Topp