HEMORIDER!!!

mamianette

Blir kjent med forumet
flere som sliter med det etter fødselen? jeg har vondt både under avføring og i flere timer etterpå!!! :( vondt å sitte, ligge, gå, stå! uansett.. :/

lurer litt om det er det jeg å har. gjør drit vondt å få ut noe..

jeg har prøvd både krem og stikkpiller =/ funker lite, så må vell bestille meg time til lege.. kanskje operere det bort?.. makter ikke smertene lenger, gruer meg alltid, så jeg holder meg mange dager, helt til jeg får så vondt i magen at jeg bare må! noen tips mot smertene da?

ORIGINAL: Nåssåbjønn

Huff stakkar[&o] Jg har aldri opplevd det selv, mn har sett det på mange pasienter i jobben min og det ser slettes ikke godt ut! Kom deg på apoteket og kjøp stikkpiller og krem... Husker ikke hva di heter, men det vet di der vet du[;)]

Har mange pasienter  som har det på jobben vi også. Scheriproct du tenker på gjerne? det skal hjelpe mot hermoroider, og er i stikkpiller og krem..

ORIGINAL: mamianette

jeg har prøvd både krem og stikkpiller =/ funker lite, så må vell bestille meg time til lege.. kanskje operere det bort?.. makter ikke smertene lenger, gruer meg alltid, så jeg holder meg mange dager, helt til jeg får så vondt i magen at jeg bare må! noen tips mot smertene da?

Bør i allefall ikke holde deg.. Det kan gjøre hemoroidene verre og dessuten kan du bli obstipert som gjøre at det er enda vondere å gå på do! Jeg syntes du burde få time til legen og se om de har noe bedre enn det reseptfrie på apoteket..
Høres ikke godt ut dette nei..

Huff, skikkelig dritt!!
Har fått en jeg også, den er ikke pen og den gjør vondt i perioder!
Har kjøpt noe på apoteket som lindrer litt, husker ikke helt hva den heter i forbifarten..

Spør der, de kan sikkert anbefale deg noe..

ORIGINAL: icebaby

Velkommen i klubben [:'(]
Har akkurat fått 10-dagers kur av legen min. Fikk reseptbelagte stikkpiller og krem siden det stod ganske ille til [&:]

Sign...

Back
Topp