hemorider!!!! F***** !!!!!!

dollygirl

Glad i forumet
er sååå vondt!! er en liten klump som er akuratt ved endetrarms hølet... [:(] kjempe vond.. må da være hemoride...... ?? hmm auuu auuu [:(][:(][:(] serut som jeg har gjort i buksa når jeg går vett hehe uff

Jepp - er noe dritt!! [:'(][:'(]

Føles ut som at du går med en bæsj i rumpa hele tiden!!!!!

Men jeg tror kanskje jeg har klart å få mine ganske stabile... om man kan si det sånn... hehe... fått noen tips fra sykehuset, og det hjelper noen ganger...

Kan vel si jeg er litt lei, siden jeg har hatt det siden begynnelsen av 2006....! [:@][:@]

Men skal kvitte meg med det problemet så fort jeg bare kan etter fødselen!!

Har du forresten fått noe for det?? Altså medisiner...?

Det er rett og slett grusomme smerter....har slitt med det halvannen uke nå,og innimellom har smertene vært så ille at jeg har begynt å gråte,jeg smører og bruker stikkpiller,men etter at jeg har gjort nr 2 føles det ut som hele rumpa skal revne....føler virkelig med deg for å si det sånn[&:]

Kjøp alcos-anal eller ac3 comfort [;)]

har kjøpt alt det der.. auu .. den er utvendig, altså en utposning.. som henger rett ved endetarmsåpningen!! jeg har fått beskjed at jeg skal dytte den inn i hullet igjen hver gang jeg er på do også smøre meg med krem.. noen andre som veit hvordan man skal gjøre dette????

Jeg fikk hemoride krem hos lege som tørka ut den utvendige hemoriden... men værre med de som gjemmer seg innvendig....og har gått med en rift i åpningen siden tidlig i 2006..... [:(] Vonde greier!!!

Blir nok kirurgi etter hvert.....!

Back
Topp