hemnes dagseng fra ikea..

hehe,er ingen her inne som vet hva dagseng er[8D][8D][8D][8D](spurte forrige uke)

Sengen er forresten knall grei og fin!

Jepp den er stor og krever stor plass. Ideel med ekstra soveplass dersom en får besøk [:D]
Senga er kjempefin

ORIGINAL: GuttasMamma!

hehe,er ingen her inne som vet hva dagseng er[8D][8D][8D][8D](spurte forrige uke)

Sengen er forresten knall grei og fin!

såpass ja.. kunne tenkt mæ en sånn en til minstemann,,

ORIGINAL: Eirin_3

Jepp den er stor og krever stor plass. Ideel med ekstra soveplass dersom en får besøk [:D]
Senga er kjempefin

Kor stor da??? sånn overdreven stor eller?

ORIGINAL: bonpia

ORIGINAL: Eirin_3

Senga er kjempefin

Kor stor da??? sånn overdreven stor eller?

Du kan jo trekke den ut til dobbelseng det krever jo sitt, og ellers er den 90 bred og den virker litt større enn vanlige senger

Jeg har den på kontoret her hjemme å bruker den som dagseng/gjesteseng. Perfekt å kjempe fin :-)

Ja, det er det. Skuffene er ganske store :-) jeg fikk plass til puter i dem. Sånn vanlige puter..

Skal kjøpe sånn. Har snakekt med to som har dem. Barna har hatt dem fra de var små til de flyttet hjemmefra. Topp seng i følge dem. Og så med ekstra liggeplass til overnattingsbarn som kommer innom[:)]

ORIGINAL: Cathee

Ja, det er det. Skuffene er ganske store :-) jeg fikk plass til puter i dem. Sånn vanlige puter..

stili. kansje d blir en sånn seng til minstemann da. finn ingen andre plassa sånne senge man kan trekke ut til dobbel-seng.

Back
Topp