Hemmligvenn...

HelenaH

September 2013 & April 2015 <3
Aprilbarna`15
Håpar alle har fått sin hemmligevenn! Vist DU har meldt seg på og ikkje fått utdelt en hemmeligvenn, så ta kontakt på PM :)
Som eg og skreiv i dei PM så vart summen stemt fram til 200,- (+porto) og håpar det går fint for alle! :)
Så då er det berre til og få sendt avgårde en pakke og deretter vente på en pakke i posten :D
Gleda meg :D :D hihi

Må jeg skrive avsender navn og adresse. Pleier å gjør det i tilfelle posten ikke kommer fram.
Men er ikke så hemmelig lenger da! :p

Jeg har fått PM ihvertfall :)
Men har vi satt noen frist til når den skal være sendt?
Bor litt "øde", så om gaven skal være brukbar bør jeg få handla når jeg er i byen :)
Nå er det jo påske også, så posten er jo tregere!
Men bør jo bli enige om dato den skal være sendt, så ikke vi må vente i ukesvis :P

Jeg har fått PM ihvertfall :)
Men har vi satt noen frist til når den skal være sendt?
Bor litt "øde", så om gaven skal være brukbar bør jeg få handla når jeg er i byen :)
Nå er det jo påske også, så posten er jo tregere!
Men bør jo bli enige om dato den skal være sendt, så ikke vi må vente i ukesvis :p

Ja tenkte på det :)
Men må høre ka folk syns passar :) Føle eg har laga så sinnsjukt mange tråda om hemmeligvenn :P hehe
Så vist dokke ser detta her, ka seie dokke? :D

Ja, jeg er på hytta de nærmeste 9 dagene og her er det ikke mye å få kjøpt:) må ha noen dager på meg over påske før jeg rekker det...

Sende det uka etter påske?:) Så kan vi skrive hint om hvem vi et, dersom du ikke har presentert deg i presentasjonstråden så kan du hinte litt om profilbildet elns?

Back
Topp