Hemmligheten

marley88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Når har dere tenkt å fortelle det til besteforeldre, og når fortelle det til andre ?? Jeg har så lyst å vente med å si noe til vi har vært på ul å sett kjønnet, men det spørst om ikke magen avslører meg tidligere :) tror dere det går an å gjemme den bort så lenge??

Fortalt det til flere venninner, noen jeg stoler på på jobb!
Familien min, hele familien, får vite det om en uke, og familien hans om 2!:p

Forrige gang fortalte vi det til familie med en gang, men denne gangen har jeg lyst til å vente litt.. Forrige gang holdt jeg på å sprekke av lyst til å fortelle det, men denne gangen går det faktisk greit og ikke si noe :) Vi skal til syden om 1 uke, så vi forteller det nok når vi kommer hjem :) har 3 venninner som vet det da :)

Sjefen vet, mannen vet (tror ikke på meg før i morgen :p )min mor vet at jeg har kjøpt g-test. Øvrig familie/venner får vite det etter uke 12. Mistet 6+4 sist så det er uaktuelt å fortelle noen fler før...

Her vet kun min mornog sambo...vet ikke nårtid jeg vil fortelle det..mn trur kvalmen og alt det styret vil avsløre meg ganske så sjapt :p

Her er det bare mannen og jeg som vet det, tenkte vente med å fortelle det til uke 12. Men så er det denne kvalmen da, har vært veldig dårlig i mine to andre svangerskap, så da ble jeg nødt til å fortelle det, var jo sengeliggende:/ hvis jeg ikke får det sånn i dette svangerskapet (det er jo lov å håpe) så kommer vi til å vente med å fortelle det til uke 12.

Her vet kun samboeren det og min bestevenninne:) Skal fortelle 2 nære venninner også, men utover det så får resten av familien vite det etter ul i uke 12/13. Ryktesmeden tar seg av resten av verden etter det;)

Jeg har allerede begynt å si det til noen. Kommer til å si det til foreldrene mine neste gang jeg snakker med de. Vi er ikke så nøye på den 12 uker reglen.

Jeg skal vente så lenge som magen er villig til å vente :) Sist fortalte vi det til familien ganske tidlig,og venner etter uke 12. Nå vil jeg vente til magen kommer. Har litt å gjemme babyen bak,så satser på at jeg kan vente til etter uke 12 med å fortelle noen det :)

Min mor og søster, og sambo sin mor vet, samt et par på et tidligere terminforum, og ei på jobben. Etter en MA i mars, syns jeg det er godt å vite at jeg har et nettverk som støtter meg med mye omsorg om det skulle gå galt igjen...

Her vet ei venninde, foreldrene mine og sambo sine :-)

Back
Topp