Hemmlighet avslørt!!

Stin3

Blir kjent med forumet
Nå kjenner jeg at jeg er litt opprørt å sint.. samboeren min har nemmelig stått på rema tusen i går å snakket fult og åpent om at jeg er gravid med en gammel vennine han traff.. Enda vi har snakket mye om å holde det hemmelig enda til det er sikker periode. Jeg har bare sagt det til min nærmeste familie!! Vil jo at våre nærmeste venner skal få vite det av oss istede for rykter! Skjønner ikke hva han tenkte med/på??
Jeg er jo bare 8 + 4 dager på vei å vi har snakket mye om å holde det hemmelig enda!!
OLALA jeg er fortvilt nå. Han kunne også fortelle at han har fortalt det til alle på jobben sin. Så nå vet vell alle det snart unatt mine venner.

Det er veldig kjedelig når det blir rykter. Forrige gang jeg var gravid fikk jeg ikke sagt det til en eneste en, fordi mannen fortalte det til en kompis som fortalte det til ALLE.. Jeg er forsatt sur på den fyren, hehe. Jeg er egentlig ikke typen som er langsur, men nå har jeg vært sur på han i over 2 år 
Men får håpe hun ikke er sånn som babler til alle da, og at dere får fortelle det selv. Men han gleder seg vel masse til å bli pappa da da er det ikke alltid like lett å holde snavla:P 

Huff så kjedelig..! Vet akkurat hvordan du har det nå..!! :-/
Jeg og kjæresten ble også enige om å ikke fortelle noe før vi visste at det var sikkert..
I julen så var han på fest og der klarte han å fortelle til ei bekjent av oss at jeg var gravid! Det verste er at hun er en skikkelig sladdrekjerring! Jeg ble så sint at jeg gråt.
Jeg er nå 8+4 og synes ennå det er for tidlig å fortelle noe. Jeg har ikke blitt spurt eller hørt noe om det ennå, så håper hun var for full til å huske noe.
Kjærestene våre er vel så glade, stolte og ivrige at de ikke tenker seg om??
Håper at de som kjæresten din sa det til klarer å holde kjeft da. Har han kanskje ringt de og forsikret de om å ikke si noe videre? Ellers så er det vel bare å si nei hvis noen spør... At de på jobben hans snakker mye tull. :-)

Nei jeg ble så skuffa igår at jeg selv tok kontakt med hun som han hadde pappla løs til å fortalte at jeg ikke ville at hun skulle si noe vidre ! Heldigvis så var hun også gravid (5mnd på vei) så hun forsto at jeg ikke ville at hun skulle si noe vidre :)) flaks! Så nå idag har det vært litt turbulent her i hjemmet med skuffet gravid dame med hormoner i alle retninger og en fortvilt mann med mange unnskyldninger . Men jeg må vel bare satse på at de på jobben hans ikke har interesse for å papple vidre om det :) puh, mannfolk! Hehe :)

Back
Topp