Hemmeligvenn

hvorfor skulle du være det?[:)]

ORIGINAL: BarnIMage

Har lyst å være med på denne hemmeligvenn runden.. Men er jeg helt svarte lista ?[&o]

Var det deg det var så mye surr med?

ORIGINAL: summer82

hvorfor skulle du være det?[:)]

Jeg tror noen her innpå her har dårlig erfaring med meg å hemmeligvenn...[&o]

Er vel opp til den som styrer det å avgjøre om du er svartelistet eller ikke.

ORIGINAL: Ditee *ammetåka*

Har lyst å være med på denne hemmeligvenn runden.. Men er jeg helt svarte lista ?[&o]

Noen her syns det ja..[8|]

ORIGINAL: Ditee *ammetåka*

Noen her syns det ja..[8|]

Om du ikke har fulgt reglene før, så syns jeg ikke du skal få være med denne gangen. Men det er min mening[8|]
Men som sagt av Sorland; er opp til den som arrangerer å bestemme.

Er ikke opp til meg å bestemme da,men kan vel få en sjanse til kanskje?

ORIGINAL: Ivibivi

Jeg har aldrivært med på hemmeligvenn rundene, og kommer heller ikke til å bli med.

Men hva synes du selv da?
Siden du spør så må du ha en mening om at du ikke har fulgt kriteriene for deltagelse før? eller?[8|]

Jeg selv mener at jeg kunne ha fått deltatt, men så vet jeg jo flere her innpå ikke kommer til å syns noe om det.. pga. pakker som har kommet for sent. men som sakt sist runde, så er det ikke min skyld at posten er slik...[&:]

Jeg har aldrivært med på hemmeligvenn rundene, og kommer heller ikke til å bli med.

Siden du spør så må du ha en mening om at du ikke har fulgt kriteriene for deltagelse før? eller?[8|]

Jeg selv mener at jeg kunne ha fått deltatt, men så vet jeg jo flere her innpå ikke kommer til å syns noe om det.. pga. pakker som har kommet for sent. men som sakt sist runde, så er det ikke min skyld at posten er slik...[&:]

jeg mener at alle skal få en sjanse til[:)]
At posten gjør feil er ikke din feil, men spør Trizia, men jeg synes du skal få en sjanse til[:)]

Jeg deltar som sagt ikke,men om du blir med denne gangen, få stempel fra posten for når du sender pakka, så slipper du tenke på beskyldninger om posten ikke gjør jobben sin[;)]
Du skjønner jo også at folk lurer når det er verdier inne i bildet. Og kjipt for den som ikke får sin gave sant, men bedre sent enn aldri da [8D]

lur ide[;)][;)]

ORIGINAL: pannekaka

hva skjedde?

Siste runde så ble det noe tull med den pakken som jeg sendte! Var rundt juletider, mange sendte pakker, å min ble borte! Å da trodde automatisk noen folk her inne at jeg ikke hadde sendt noe pakke..[&o] Baah! Så måtte sende en ny :)

hva skjedde?

Siste runde så ble det noe tull med den pakken som jeg sendte! Var rundt juletider, mange sendte pakker, å min ble borte! Å da trodde automatisk noen folk her inne at jeg ikke hadde sendt noe pakke..[&o] Baah! Så måtte sende en ny :)

Trodde du ikke sendte i det hele tatt jeg. Da får jo pipa en litt annen lyd, og jeg er enig i at du bør få en ny sjanse.

Du har vel vært med på 3 runder eller noe, og alltid vært noe tull. Etter min mening så burde du ikke få lov å være med denne gang. Dette var noe vi alle var enig om når vi begynte med hemmelig venn.
Men siden jeg ikke skal være med denne gang så driter jeg igrunn i det[8D] Men kjipt for den som får deg som hemmelig venn og kanskje ikke mottar gave da.
Det er min mening,men syns de som skal være med på denne runden kan avgjøre.

Jeg vil ikke være med pga det tullet som har vært før,men skal jo sies at det har vært tull 3 ganger(!!) med pakkene dine.
De som er med bestemmer jo dette, og det er ikke noe personlig,men syns jeg husker at det ble bestemt at de det skjedde mye tull med, ikke skulle få være med[:)]

Jeg har ikke fått med meg att det har blitt masse tull, men må nesten si meg enig med spent24, på første runde ble det sagt att om det ble tull og kluss med pakkene, fikk ikke den personen være med igjen, hadde vært noe annet om det hadde skjedd 1 gang, men her sies det att det har skjedd vær gang. men jeg syntes de som er med på denne runden skal få bestemme det. 

hva skjedde?

Hva med de andre gangene du har vært med da? Posten da og eller?

3 ganger???

da får hun ikke bli med, dere bestemmer

Back
Topp