Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: BarnIMage
ORIGINAL: Ditee *ammetåka*
Har lyst å være med på denne hemmeligvenn runden.. Men er jeg helt svarte lista ?[&o]
Var det deg det var så mye surr med?
Noen her syns det ja..[8|]
ORIGINAL: Ivibivi
Jeg har aldrivært med på hemmeligvenn rundene, og kommer heller ikke til å bli med.
Men hva synes du selv da?
Siden du spør så må du ha en mening om at du ikke har fulgt kriteriene for deltagelse før? eller?[8|]
Jeg har aldrivært med på hemmeligvenn rundene, og kommer heller ikke til å bli med.
Siden du spør så må du ha en mening om at du ikke har fulgt kriteriene for deltagelse før? eller?[8|]
Jeg selv mener at jeg kunne ha fått deltatt, men så vet jeg jo flere her innpå ikke kommer til å syns noe om det.. pga. pakker som har kommet for sent. men som sakt sist runde, så er det ikke min skyld at posten er slik...[&:]
Jeg selv mener at jeg kunne ha fått deltatt, men så vet jeg jo flere her innpå ikke kommer til å syns noe om det.. pga. pakker som har kommet for sent. men som sakt sist runde, så er det ikke min skyld at posten er slik...[&:]
Jeg deltar som sagt ikke,men om du blir med denne gangen, få stempel fra posten for når du sender pakka, så slipper du tenke på beskyldninger om posten ikke gjør jobben sin[;)]
Du skjønner jo også at folk lurer når det er verdier inne i bildet. Og kjipt for den som ikke får sin gave sant, men bedre sent enn aldri da [8D]
ORIGINAL: pannekaka
hva skjedde?
Siste runde så ble det noe tull med den pakken som jeg sendte! Var rundt juletider, mange sendte pakker, å min ble borte! Å da trodde automatisk noen folk her inne at jeg ikke hadde sendt noe pakke..[&o] Baah! Så måtte sende en ny :)
ORIGINAL: pannekaka
hva skjedde?
Siste runde så ble det noe tull med den pakken som jeg sendte! Var rundt juletider, mange sendte pakker, å min ble borte! Å da trodde automatisk noen folk her inne at jeg ikke hadde sendt noe pakke..[&o] Baah! Så måtte sende en ny :)