Løvebrøl Gift med forumet 2 Apr 2013 #1 Når skal vi sende gaven? Skulle vi legge til hint om hvem vi er?
HelenaH September 2013 & April 2015 <3 Aprilbarna`15 2 Apr 2013 #2 Ja, kan jo prøve på det så den som får gaven kan prøve gjette seg til kven dei har fått den av
Løvebrøl Gift med forumet 3 Apr 2013 #3 Ingen andre kommentarer? da sender jeg gaven i løpet av denne uka
Toromor Glad i forumet 4 Apr 2013 #4 Jeg syns vi skal legge ved hint ja! Men hvilken frist vi bør sette? Hva med litt ute i neste uke for eksempel?
Jeg syns vi skal legge ved hint ja! Men hvilken frist vi bør sette? Hva med litt ute i neste uke for eksempel?
Momofmany Forumet er livet 4 Apr 2013 #5 Jeg må bare bli frisk først så sender neste uke! Må kjøpe en ting til
HelenaH September 2013 & April 2015 <3 Aprilbarna`15 4 Apr 2013 #6 Frist ut i neste veke høres grett ut for meg vertfall Eg er ferdig Må berre få ræva i gir og sende den
Frist ut i neste veke høres grett ut for meg vertfall Eg er ferdig Må berre få ræva i gir og sende den
Løvebrøl Gift med forumet 7 Apr 2013 #8 Skulle egentlig sende sist uke men mangler fortsatt litt til i gaven Så sender den i løpet av denne uka
Skulle egentlig sende sist uke men mangler fortsatt litt til i gaven Så sender den i løpet av denne uka