hemmeligvenn runden!

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
for fremtiden:

husk

pakken SKAL koste 200kr PLUSS porto
pakken BØR sendes med smartpost
pakken skal være fremm i god tild før frist/fødselsdager

skjønner at det nødvendig vis ikke alltid er enkelt å kjøpe noe,men man har meldt seg på og forpliktet seg til å delta

er så kjedelig når det skjer misforståeler,forsvinninger +++++,man har jo forventninger alle mann. er kjedelig når flere jeg har snakket med ikke blir med flere ganger pga skuffelse,over pakker som ikke har dukket opp,og kanskje er my billigere enn hva den skal.

men all ære til alle som har stått på hver gang og sendt flotte gaver!!!!!

nå har min pakke komt,vet ikke om sistemann venter enda??

bra med en sånn påminnelse helt sikkert.

men er det virkelig noen som har fått gaver som er billigere???
klær o.l. koster jo gjerne over 100kr pr plagg.... og leker er jo ikke billige de heller...
har fulgt med på trådene med takking og det har vært veldig flotte gaver!!! og tror mange har gått langt over 200kr.

jeg for min del føler hver gang jeg må ligge godt over avtalt sum fordi jeg er redd folk ikke skal være fornøyde, og fordi mange kjøper mye mer..
selv om jeg egentlig ikke har råd til så dyre gaver..

ORIGINAL: 3barnsmor*30

bra med en sånn påminnelse helt sikkert.

men er det virkelig noen som har fått gaver som er billigere???
klær o.l. koster jo gjerne over 100kr pr plagg.... og leker er jo ikke billige de heller...
har fulgt med på trådene med takking og det har vært veldig flotte gaver!!! og tror mange har gått langt over 200kr.

jeg for min del føler hver gang jeg må ligge godt over avtalt sum fordi jeg er redd folk ikke skal være fornøyde, og fordi mange kjøper mye mer..
selv om jeg egentlig ikke har råd til så dyre gaver..

Må si meg enig i denne 3barnsmor*3!

Back
Topp