Hemmeligvenn info

☆ Lilletrille ☆

Lykkelig mamma
♡Junigull 2016♡
Det var vel dette vi andre tenkte på
I andre tråden? :)
Hvem vil være med? :)
Det blir jo som hemmelig nisse :)

Påmeldingsfrist 11. Desember :)
Lager en tråd senere med påmeldte

Frist for å sende gave og slikt kommer etter hvert :)

Last edited:
Jeg skal tenke litt på det. Formen er så ræva at de fleste står i fare for å ikke få julegaver i år haha, så spørs om jeg har ork til å ordne hemmelig venn pakke :p men er veldig koselig, vi har kjørt mange runder på feb 14. Alltid spennende å vente på pakke og å se hva alle har fått i takketråden senere :)

Jeg skal tenke litt på det. Formen er så ræva at de fleste står i fare for å ikke få julegaver i år haha, så spørs om jeg har ork til å ordne hemmelig venn pakke :p men er veldig koselig, vi har kjørt mange runder på feb 14. Alltid spennende å vente på pakke og å se hva alle har fått i takketråden senere :)
Jeg tenkte vi har påmeldingsfrist 3 uker og sender gavene i januar så har man litt tid på seg :)

Jeg vil bli med når det er oss her inne! :)

Da går det vel an å fordele navnene i to, så ordner man hver sin haug, så får også de to som organiserer det også gaver! :) for da kan man sette opp for hverandre, og det blir hemmelig venn da og :)
Ja var faktisk akkurat slik jeg tenkte :)

Hvordan tenker dere da, at det skal være en gave til mamman? Så i secret santa at det var fler som ønska seg noe til barna sine.. Jeg føler mammaen trenger en positiv oppmerksomhet ;)

Back
Topp