Pinata og Bøllegull
Gift med forumet
Har hemmeligvenn runde nr 1 blitt avslørt nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: idahelene
vet ikke helt.. noen har jo gjettet riktig har jeg sett, men jeg har ikke mottatt noe pakke ennå.. så må vel vente enda litt lenger...[&:]
ORIGINAL: Triolise
Jeg har fått[;)] (vet ikke om svar på PMn ble sendt deg frk, eller om det skjedde noe krøll her)
Er enig i at det må avsløres snart, de eller den som ikke har fått sendt pakke nå burde ha gitt beskjed og hvis man ikke har hørt noe fra dem er vel utsiktene ganske dårlige for at det vil bli sendt pakke i nærmeste fremtid også...! Håper de skjønner at de ikke bør melde seg på en gang til når de ikke klarer å gjennomføre det heller, nå er vi jo tross alt 16dager på overtid....En annen ting som er litt skuffende er når man ikke hører noe fra den man har sendt pakke til, jeg aner jo ikke om personen har fått pakke, om den falt i smak eller noenting...menmen...ikke mye jeg får gjort med det akkurat!
Jeg er hvertfall veldig takknemlig for gaven som dumpet ned i min postkasse[:D]
ORIGINAL: Elisaban
ORIGINAL: Triolise
Jeg har fått[;)] (vet ikke om svar på PMn ble sendt deg frk, eller om det skjedde noe krøll her)
Er enig i at det må avsløres snart, de eller den som ikke har fått sendt pakke nå burde ha gitt beskjed og hvis man ikke har hørt noe fra dem er vel utsiktene ganske dårlige for at det vil bli sendt pakke i nærmeste fremtid også...! Håper de skjønner at de ikke bør melde seg på en gang til når de ikke klarer å gjennomføre det heller, nå er vi jo tross alt 16dager på overtid....En annen ting som er litt skuffende er når man ikke hører noe fra den man har sendt pakke til, jeg aner jo ikke om personen har fått pakke, om den falt i smak eller noenting...menmen...ikke mye jeg får gjort med det akkurat!
Jeg er hvertfall veldig takknemlig for gaven som dumpet ned i min postkasse[:D]
Kan det være du som er min hemmelig venn da?
Jeg har ikke funnet ut hvem min er nemlig.
Jeg ser at det kanskje ikke stemmer, for det ene hintet jeg fikk var termin 26. juni, og jeg ser at du har 16. juni.