Hemmeligvenn blitt avslørt?

Pinata og Bøllegull

Gift med forumet
Har hemmeligvenn runde nr 1 blitt avslørt nå?

nei har ikkje det enda.  venter fortsatt svar fra ett par stk om dei har fått pakken sin.

vet ikke helt.. noen har jo gjettet riktig har jeg sett, men jeg har ikke mottatt noe pakke ennå.. så må vel vente enda litt lenger...[&:]

ORIGINAL: idahelene

vet ikke helt.. noen har jo gjettet riktig har jeg sett, men jeg har ikke mottatt noe pakke ennå.. så må vel vente enda litt lenger...[&:]

har du ikke fått noe enda?? Kanskje på tide å avsløre da så vedkommende får rumpa i gir
Er jo ganske lenge siden fristen gikk ut pluss at ny runde straks er i gang.

Håper det dukker opp pakke til deg snart

Synes det burde avsløres jeg [8D] Vet jo de fleste har sine gode grunner, men er jo fint å vite hvem det er siden det er ny hemmligvenn nå snart! [:)]

Jeg har fått[;)] (vet ikke om svar på PMn ble sendt deg frk, eller om det skjedde noe krøll her)
Er enig i at det må avsløres snart, de eller den som ikke har fått sendt pakke nå burde ha gitt beskjed og hvis man ikke har hørt noe fra dem er vel utsiktene ganske dårlige for at det vil bli sendt pakke i nærmeste fremtid også...! Håper de skjønner at de ikke bør melde seg på en gang til når de ikke klarer å gjennomføre det heller, nå er vi jo tross alt 16dager på overtid....En annen ting som er litt skuffende er når man ikke hører noe fra den man har sendt pakke til, jeg aner jo ikke om personen har fått pakke, om den falt i smak eller noenting...menmen...ikke mye jeg får gjort med det akkurat!
Jeg er hvertfall veldig takknemlig for gaven som dumpet ned i min postkasse[:D]

ORIGINAL: Triolise

Jeg har fått[;)] (vet ikke om svar på PMn ble sendt deg frk, eller om det skjedde noe krøll her)
Er enig i at det må avsløres snart, de eller den som ikke har fått sendt pakke nå burde ha gitt beskjed og hvis man ikke har hørt noe fra dem er vel utsiktene ganske dårlige for at det vil bli sendt pakke i nærmeste fremtid også...! Håper de skjønner at de ikke bør melde seg på en gang til når de ikke klarer å gjennomføre det heller, nå er vi jo tross alt 16dager på overtid....En annen ting som er litt skuffende er når man ikke hører noe fra den man har sendt pakke til, jeg aner jo ikke om personen har fått pakke, om den falt i smak eller noenting...menmen...ikke mye jeg får gjort med det akkurat!

Kan det være du som er min hemmelig venn da?
Jeg har ikke funnet ut hvem min er nemlig.
Jeg ser at det kanskje ikke stemmer, for det ene hintet jeg fikk var termin 26. juni, og jeg ser at du har 16. juni.

ORIGINAL: Elisaban

ORIGINAL: Triolise

Kan det være du som er min hemmelig venn da?
Jeg har ikke funnet ut hvem min er nemlig.
Jeg ser at det kanskje ikke stemmer, for det ene hintet jeg fikk var termin 26. juni, og jeg ser at du har 16. juni.

Nei, er nok ikke det [;)] Personen jeg har sendt til har ikke vært aktiv her på evigheter, ei heller sagt i hemmelig venn tråden at hun har motatt[;)]

okei. men kanskje du får mer beskjed etterhvert når hemmeligvenn avsløres.
Apropos! Er det snart?

Back
Topp