HEMMELIGHOLDE NAVNET???

lillemolla

Gift med forumet
Hei allesammen.Lurer på om dere har tenkt å holde navnet hemmelig for andre til den lille er født???. alle spør oss om vi har tenkt på navn.det har vi selvfølgelig,men vi har lyst å holde noe hemmelig til han er født.alle vet jo når jeg har termin og hva det blir og sånn, så noen kan vel være en overraskelse???.dessuten tror jeg det er greiere å se bebissen først.en har jo som regel noen alternativ oppi hodet. hva mener dere??

Har tenkt tanken, ja.. men vi vet ikke kjønnet så for oss blir det DET som blir overraskelsen både for oss og for andre..

De fleste har vel fått med seg våre navn etterhvert ;)

vi vet at det er en gutt, og kaller magen lucas siden det er det eneste navnet vi er enige om.. men det er slett ikke sikkert at han vil passe navnet . vi blir nok å se det litt ann først. sysns du skal holde det hemmelig hvis du føler for det jeg[;)]

Vi holdt det også hemmelig.. sånn vi slapp å få kommentarer på navnet.. Hvis me hadde sagt at vi tenkte på det navnet, ville sikkert noen sagt at det likte eg ikkje.. sjøl om eg ikkje ska bry seg om ka andre meine, gjør eg det automatisk.. mens etter hun var født, og sa hva navnet var, sa adle at det va fint... ingen negative kommentarer [:D]

ORIGINAL: Storm

vi vet at det er en gutt, og kaller magen lucas siden det er det eneste navnet vi er enige om.. men det er slett ikke sikkert at han vil passe navnet . vi blir nok å se det litt ann først. sysns du skal holde det hemmelig hvis du føler for det jeg[;)]

Da er det to Lucas-mager her! [:)]

Bryr meg ikke om noen andre tar navnet fra oss, det ser jeg på som et kompliment på at vi har valgt flott navn[;)]

Vi fortalte alle hvilket kjønn det var og navnet samme dag vi var på ultralyd vi...for vi var så happy[:D] På forhånd var det nesten som vi visste at vi ville få jente,for før ul-timen satt vi å tenkte ut navn og vi hadde ikke noe guttenavn,kun et jente navn -Linea- og nå er hun 4 mndr og døpt Linea[;)]

Vi har ikke holdt det hemmelig men skal holde hemmelig når jeg blir satt i gang.
Min man ønsker så inderlig at vi skal sette det i gang på hans dag og det blir en uke før termin så det passer jo fint.

hvor får du tak i smukker med navn på kjersti???[:)]

Vi har kommet frem til et navn,men en har jo aldri garanti for at en føler navnet passer til barnet!
Har bl.a sett her inne og at det har stått navn over gravid tickeren,og når bebisen kom ut ble det et annet navn...[;)]
Så jeg har holdt vårt navn hemmelig,eller har måtte røpe det til noen da!
Er greit å kunne ha noe hemmlig og da,iallefall når en da har fortalt andre kjønn og slikt- og om man liker navnet veldig godt er det jo greit at ingen andre "stjeler" det...

Vi har kommet frem til et jentenavn, siden det er jente ut ifra UL. Og vi har sagt at vi har kommet frem til det navnet FORELØPIG. Det kan jo hende at vi kommer med et mer passende navn når barnet har kommet ut..
Det som er bittelitt irriterende da, er at andre skal komme med forslag til navn. Akkurat som om de hint'er at det navnet vi har valgt ikke er bra nok.. Men nå kan jeg jo være litt over-hormonisk av meg da [&:] .

Vi hadde bestemt oss for Arwen Amalie hvis det ble ei jente. Ganske mange som rynket på nesen pga Arwen, men det brydde vi oss svært lite om!
Håpe det blir ei jente neste gang for vi har virkelig lyst til å bruke det navnet!

Jenta i magen skal hete Adrianne,å det vet alle.Er så mye mer som kommer som en overaskelse uansett,når blir hun født,hvordan ser hun ut?,Hvor stor er hun...

Over-hormonisk av seg ja...He,he kan høres kjent ut![;)]
En velger jo det navnet en selv vil,og overser andre når en er blitt enige...Hi,hi![:)]

Back
Topp