Hemmelig venn

Ramnan78

Elsker forumet
Har dere ordnet med ny runde med hemmelig venn gave til jul eller er det gaver til "kjærestene" til barna våre?

Hvis det er en generell gaverunde, så hadde vi også villet være med. Har liksom ikke sett noe om det. Vet det var en runde med gaver her på okt/nov (husker ikke helt) å da var jeg ikke med, men sa i fra at jeg ville være med til jul[&:]. Noe som har gått meg hus forbi eller?

Ja, vi har hemmelig julevenn nå, påmedlingsfrist var 24. nov(eller 28.?) om jeg ikke husker feil[8|].

Da måtte det ha foregått fort, for det var ingen snakk om det FØR jeg dro til syden 23. nov, men men......
Synd fristen ikke var lengre da. Fått flere pmer om at det er flere som ikke RAKK å meld seg på.
For min del så var jeg i syden, så hadde ingen mulighet til å melde meg på. Synes det er litt synd da, artig med hemmelig venn gaver...[:(]

Det var da dumt da[8|].
Da det ble spurt om det var det jo ikke vist så masse interesse for det, siden nesten alle syntes det var nok med å sende til kjærestene/vennene sine.
Påmeldingen varte i 1 uke, sikkert da du var på ferie da?[8|]

hvis det er flere som ikke fikk muligheten, men som ville være med, så kan jo dere lage ny avstemming, å ha frist for sending i løpet av neste uke![:)]kommer jo fram om dere sender før 16 sies det..

Syntes jeg lagde en bra nok frist jeg da[8|]. Har aldri gjort dette så jeg visste ikke at det var noen regler for dette.
Men skal jeg begynne å lage nytt nå da? Skjønner ikke vitsen hvis det bare 2-3 stk, blir jo ikke noe hemmelig da egentlig.

lista kom jo opp den 20.11 og frist for påmelding var 27, hadde no ei uke på å se d.. (jeg leita tilbake å så etter..[;)])
de som ikke er med kan da bytte gaver med hverandre?

jeg tenkte de kunne ordne det seg imellom, synes du har gjort en god jobb jeg![;)]

ORIGINAL: Skilpadde

Synes ikke du trenger å ta på deg det MammaSandra. Du har vært så flink og organisert denne runden.[:)]

Men hvem er det som vil ha en ny runde da?

Takk[:D]

ORIGINAL: •VarsomOgViljesterk•

Ramnan...Ikke fortvil..Det kommer snart en gave til dere/eller han..Hehe..

[:D][:D]

Tusn takk[:D]. Bra vi har dere da, hehe. Har du fått gave?

Back
Topp