Hemmelig venn..

Ellie ♡

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Litt inspirert av Mars forumet :)
Noen som hadde vært interessert i hemmelig venn eller?

Ja så den... Synes det virka kjempemorsomt :) jeg er med!! :) men kanskje vi skal drøye det litt til? Eventuelt til alle har fått vært på OUL?

Ja burde nok vente til etter julestria i grunn! :P

Hemmelig venn går ut på at alle som er med får utdelt en person de skal gjøre stas på/gi en oppmerksomhet med noen hint så vennen kan prøve å gjette hvem som er ens hemmelige venn osv... Husker vi pleide å ha det på barneskolen, det var veldig fint! Også har jeg vært mye med på hemmelig venn på hobbyforum. :)

Ja! Gøy :D

Ja burde nok vente til etter julestria i grunn! :p

Hemmelig venn går ut på at alle som er med får utdelt en person de skal gjøre stas på/gi en oppmerksomhet med noen hint så vennen kan prøve å gjette hvem som er ens hemmelige venn osv... Husker vi pleide å ha det på barneskolen, det var veldig fint! Også har jeg vært mye med på hemmelig venn på hobbyforum. :)
Åh, det er morsomt :) husker det fra barneskolen, og det hadde vi faktisk på jobb her for noen år siden også :p

Vi kjørte hemmelig venn på det forrige terminforumet mitt, utrolig koselig. Men jeg tror jeg vil vente med å delta til etter at babyen er født og jeg har blitt litt bedre kjent med alle her inne. ;)

Erfaringsmessig vil mange falle fra når babyene blir født, og da blir det en "hard kjerne" igjen som blir ganske godt kjent. Håper jeg iallfall, at vi blir godt kjent, ikke at mange faller ifra.

Back
Topp