hemmelig venn???

Jeg omtrent ikke inne her i første svangerskap, så jeg aner ikke hva det er. Men forklar gjerne:-)

Det hadde vi også ;)
en lager en liste over de som er med, og trekker ut en hemmelig venn til hver av de som er med. den ansvarlige sender en pm til hver av de, og det nicket du får skal du handle inn en liten gave til :) var egentlig veldig koselig altså! :)

Hemmelig venn er kjempekoselig, men jeg tror jeg vil vente til jeg er over uke 12 før jeg blir med på det... Dumt å bli med, og så mister man...

Høres veldig koselig ut! Jeg var heller ikke aktiv under første svangerskap. Hva slags gaver gir man, og til hvilken verduker det gaver til mammaene eller de kommende babyene?

Noen til Mamma'n og noen til babyen :) man kan kjøpe hva man vil. Jeg fikk alt fra gulpekluter til sjokolade sist :P

Ja,det hørtes koslig ut :-) Men tror jeg også vil vente til etter uke 12. Det er jo sikkert enda flere som kommer inn til oss i mai etter hvert også :-)

Koselig opplegg, men det er greit å ha når alle er gjennom den "sikre" perioden kanskje. Også er det litt morsommere når man har blitt litt bedre kjent, og man er litt flere :)

Man setter en makspris som man handler inn for, til babyen og kanskje noe til mammaen, man velger selv. Så sender man pakken anonymt med et lite hint inni pakken med hvem det er fra. Så skal den som får gaven gjette hvem det er fra. Man kan komme med ønsker på et felles ønskeliste som lages.

Helt enig i att vi kan ta d etter uke 12:) jeg syntes d var kjempe koselig:) i min hemmeligvenn gave fikk jeg en hjemmelaget bok som min hemmelig venn hadde begynt å skriv ett barnerim inni så skulle jeg fortsette slik att d ble en liten minnebok til lillegull i magen:) så fikk jeg noe baby strømper:) var kjempe koselig:)

Ja dette hadde vi også. Vi hadde det i romjulen så det ble en julekalender :D Enig i at det er smart å vente til etter uke 12, blir morro :D

Håper på 2014

Er gjerne med, men enig at vi kanskje venter til over uke 12:) da har kanskje formen til di fleste kommet seg også:)

Back
Topp