**Hemmelig venn**

Etter oul kan sikkert være ett fint tidspunkt :-)

Vanligvis ville jeg vært med, men var så mye surr på mange av hemmeligvenn-rundene på forrige terminform jeg var med på at jeg mista helt lysta :( Selv om det egentlig er veldig koslig!!! :) Lykke til, og håper det ikke blir noe surr her :)

Vanligvis ville jeg vært med, men var så mye surr på mange av hemmeligvenn-rundene på forrige terminform jeg var med på at jeg mista helt lysta :( Selv om det egentlig er veldig koslig!!! :) Lykke til, og håper det ikke blir noe surr her :)
Skjønner du er skeptisk hvis du har dårlig erfaring med det :( Hva ble surra med?

Hva går det ut på?

Er med! :)

Jeg har samme erfaring med tull. Folk sier de har sendt gavene og så mottar aldri personene dem. Og det er veldig ofte de samme personene som sender dette gjelder

Skjønner du er skeptisk hvis du har dårlig erfaring med det :( Hva ble surra med?

Samme som Ellie86 sier, at noen aldri mottar gave.. Pluss at det er kjedelig når folk er utakknemlige og ikke takker, selv om de har fått en super gave med ting de har ønsket seg og som til og med har sprengt budsjettet.. Da mister man lysta :(

Hmmm.. Ja, dessverre så er det noen frekke folk der ute :( Veldig kjedelig å ødelegge noe som egentlig skal være morsomt og hyggelig :(

Hva går det ut på?
Alle som vil være med får tilsendt nicket til en her inne på pm, du er da denne personens hemmelig venn og skal da kjøpe en gave for en sum vi i fellesskap skal bli enige om og sende den i posten :) Alle skriver en ønskeliste så vi har en ide om hva personen vi skal kjøpe til ønsker seg :) Du skal i tillegg skrive et kort o.l med hint om hvem du er, eller du kan legge ved noe som personen kan forbinde med deg ;) Tilslutt skal vi gjette hvem vi tror er den hemmelige vennen, og avsløre hvem som egentlig er det hvis en gjetter feil :)

Også har man visse avstemninger før en person lager liste over de som blir hverandres hemmelig venner :-)

Back
Topp