Hemmelig venn ?

nnugni

Glad i forumet
Vi hadde dette på forige forum jeg var med på det var veldig kos da var det slik at alle som ville bli med sendte pm til en som delte ut en hemmelig venn også fikk man da navn og adresse på pm og da kunne man velge selv hvor mye og hva man sendte til sin venn , mener å huske at man la ut en liten ønskeliste så man kunne få noen tips . Og i pakken la man også med et tips om hvem gaven var fra så måtte mottakern gjette . Dette var veldig gøy men jeg har ikke mulighet for å sette igang noe slikt men kanskje noen andre som vil? For jeg blir gjerne med på dette , det er veldig kos og både gi og få en gave

Vi har hatt det sånn at vi har satt 200kr pluss frakt som grense. Det er liksom en grei sum. Ikke for mye og ikke for lite. Jeg blir gjerne med jeg, men har desverre ikke mulighet til å adminisrtere det jeg heller.

vil også gjerne være med =D
men har litt for mye på tapeten til å kunne organisere det.

Er det bare sånn at man setter en "påmeldingsfrist" og så når fristen er nådd så deler man ut til de som har "meldt seg på"? I såfall kan jeg godt årne det:)

Cilen skrev:
Er det bare sånn at man setter en "påmeldingsfrist" og så når fristen er nådd så deler man ut til de som har "meldt seg på"? I såfall kan jeg godt årne det:)

ja det blir jo det.. så må vi sende deg adr våres så du får gitt de. :)

snart2barnsmor-12 skrev:

Cilen skrev:

ja det blir jo det.. så må vi sende deg adr våres så du får gitt de. :)

Ok:) hvor lang frist skal vi sette? Jeg kan lage et "påmeldingsinnlegg" med en frist vi er enige om:)

kansje litt for kjapt med tanke på feire osv?
Er med uansett jeg altså =)

Hva med påmeldingsfrist 1.august og frist for sending 20.august? (da er jo folk flest ferdig med ferie:))

Så bra at du vil ta deg av det tror det kan bli supert

snart2barnsmor-12 skrev:
helt ok for meg det:)
Om du tar jobben med utdeling er du sprek;)

det bør jeg klare:)

Jeg vil gjerne være med:) 
Men det er en gave med tanke på barnet som kommer sant? :)

slik vi hadde det å¨forje termin forumet var at det var 2 runder. første runden var ting til mor og andre var til barnet.
Men vi skriver jo en "ønske" liste så der kan vi jo skrive om det er fritt eller bare til barnet f.eks:)

Jeg blir med :) Det er jo kjempe morro.
Enig i at august er supert. Juli blir litt vannskelig :)

For dere som har vært med på dette før.. hva skal med i "påmeldingen"
Navn og adresse såklart.. Men ønskeliste?

Cilen skrev:

ønskeliste er bare en tråd som blir lagt ut.. slik at om jeg skal sende gave til deg, så kan jeg gå og se om du har noen ønsker:)

snart2barnsmor-12 skrev:

Cilen skrev:

ønskeliste er bare en tråd som blir lagt ut.. slik at om jeg skal sende gave til deg, så kan jeg gå og se om du har noen ønsker:)

I see.. ellers hadde det jo ikke vært spennende..=)

Back
Topp