Hemmelig venn

Åsa80

Betatt av forumet
Har alle fått gavene fra hemmelig venn ? Min hemmelige venn fikk sist uke gaven jeg sendte hemme. Og hun forstod det var meg og sendte meg en mld i innboksen min :) Jeg har ikke fått noe pakke enda, og reiser til Italia i morgen og blir borte i litt over 3 uker. Men har stoppet posten, så jeg får vel gaven når jeg kommer hjem da :)

Jeg må bare unnskylde litt til min hemmelige venn for pakken hennes ble sendt etter jobb i dag. Slik går det når jeg jobbet sent på fredag, og posten stengte for tidlig for min del både da og på lørdag. Så det er en pakke på vei i posten.

Eg har sendt avgårde til min hemmelige venn, men har ikkje mottat någe sjøl ennå. Vente i spenning

Jeg har ikke fått, men skal ikke klage for her kom pinsen som julekvelden på kjærringa... Gaven fra meg går i posten i morgen (dagen i dag har blitt brukt over doskåla... hvis ikke hadde den blitt sendt i dag).

jeg har også sendt den seint :-\ beklager men nå er den på vei :-) har heller ikke mottatt :-)

Jeg tror jeg har modtatt
Men er med på hv inne på september også, så litt usikker enda på hvor den kom i fra. 
Jeg har desverre helt glemt bort å sende i bryllup, konfirmasjon og eksamen stress.
Men den går i posten i dag 

Nå har eg mottat!

Tusen tusen takk min HV. Va desverre ingen hint med, så eg vett ikkje kem d va fra!Men d va en koselig body og bukse t babyspiren, en aktivitetsbok til kommende storesøster og en sjokolade t meg. Kjempekoseligt!

Back
Topp