hemmelig venn?

Vil gjerne være med etterhvert jeg også, men kunne godt tenke meg at vi venter etter ul. Er litt enklere å kjøpe dersom man vet om det er til ei lita jente eller en liten gutt! De som ikke vil avsløre kjønnet kan selvfølgelig ønske seg kjønnsnøytrale ting!

Jeg er også med på dette i januar :)

Hei 
Skal vi dra i gang dette nå som de fleste har vært på UL??
Jeg kan godt være organisator....

Hva sier dere? 
Alle som melder seg på får en hemmelig venn hver, så sender vi en gave annenhver måned ca? 

Synnove skrev:
Hei 
Skal vi dra i gang dette nå som de fleste har vært på UL??
Jeg kan godt være organisator....

Hva sier dere? 
Alle som melder seg på får en hemmelig venn hver, så sender vi en gave annenhver måned ca? 

Jeg er med :)

Jeg er med :)

Jeg vil gjerne være med, men kunne vi ikke gjort det til en engangsgreie først? Og heller gjenta det om det blir en suksess? Er jo morro å kunne sende og få til/fra forskjellige:) Også slipper man å føle at man binder seg til noe..

Vi hadde det på forrige terminforum.
Og man bytter hemmelig venn for hver runde ;) Ikke alle som vil være med hver gang!

Man røper ikke hvem man er, men legger igjen hint så mottaker kan gjette.
Og så røpes det i en fellestråd en god stund etter.

Greit å bytte hemmelig venn hver runde, for det er ALLTID et nek som ikke sender pakke til sin venn. Derfor er det også viktig å holde fristene, og tilslutt avsløre hele listen.

Det er mange som liker å lage gavene selv, derfor er det viktig å ha rause tidsfrister. 

Man lager en egen tråd med påmelding og en tråd for ønsker (der man skriver evt kjønn, farger man liker, eventuelle andre ønsker).

Greit med en avstemning om prisklasse. Der jeg hørte til før, var det noen som mente at 50 var nok- mens andre gjerne ville gi gaver for 500.. Greit å bli enige ;)

Dette hørtes jo gøy å koselig ut. Er det gaver som har med abbyen å gjøre som klær osv, eller en fin ting å pynte i huset med osv?

Er det ikke sånn at man tar en runde også skal man gjette hvem som har sendt gaven? Den som sender skal legge ved et lite hint sånn at man har mulighet til å finne ut hvem som har sendt?

LittleMonkey skrev:
Er det ikke sånn at man tar en runde også skal man gjette hvem som har sendt gaven? Den som sender skal legge ved et lite hint sånn at man har mulighet til å finne ut hvem som har sendt?

Jepp :)

Er med om en er snakk om en mnd tid. Kjøper ikke noe selv enda, så vil ikke ha noe heller, før jeg nermer meg mer :)

Tjolahopp skrev:
Jeg vil gjerne være med, men kunne vi ikke gjort det til en engangsgreie først? Og heller gjenta det om det blir en suksess? Er jo morro å kunne sende og få til/fra forskjellige:) Også slipper man å føle at man binder seg til noe..

vil også gjerne være med:)

Vi kan jo si første gave i slutten av mars?
Til 250 kroner?
Så blir det kanskje tid til en runde til før babyene kommer. 
Syns det skal være noe til babyen, og man kan kjøpe det eller lage det selv...

Er med jeg og:)

Synnove skrev:
Til 250 kroner?

Hvis du ville ta deg av det kan du jo lage en egen tråd sånn at man kan melde seg på da. At man må melde seg på innen den og den datoen?

LittleMonkey skrev:

Synnove skrev:
Til 250 kroner?

Hvis du ville ta deg av det kan du jo lage en egen tråd sånn at man kan melde seg på da. At man må melde seg på innen den og den datoen?

Skal gjøre det senere i dag :-)

Synnove skrev:

LittleMonkey skrev:

Synnove skrev:
Til 250 kroner?

Skal gjøre det senere i dag :-)

Back
Topp