Hemmelig venn

eplemos

Forumet er livet
Eg ønsker meg så mange ting til Aksel, eller.... Eg ser så mange tøffe klær eg ville hatt til han.

Og har egentlig fått forbud av sambo (har ALT for mye).
Men han synes disse hemmelig venn rundene er helt greie, hehe.

Så, er det for tidlig med en ny runde?

Den er eg med på [:)]Alltid noen som kommer med noe moro som eg ikke får med meg [:D]Bare eg får en hemmeligvenn som ikke "tilfeldig" er innom forumet så haha [;)]

ORIGINAL: *Snoopy*

Den er eg med på [:)]Alltid noen som kommer med noe moro som eg ikke får med meg [:D]Bare eg får en hemmeligvenn som ikke "tilfeldig" er innom forumet så haha [;)]

Nei, det er jo alltid noen som "lurer" oss.
Synes det er skammelig, men den sjangsen får eg ta.

Eg er med! [8D] Elskar pakkar! Visst det ikkje er positiv steming for det kan me evt berre kjøpe akkurat det den andre vil ha og senda og sei det er hemeligvenn [:D]

ORIGINAL: Mammapostei!

Eg er med! [8D] Elskar pakkar! Visst det ikkje er positiv steming for det kan me evt berre kjøpe akkurat det den andre vil ha og senda og sei det er hemeligvenn [:D]

Ja den er eg LETT med på [;)]

Får se hvor mange som viser interesse. Og om kanskje noen vil organisere, eg har jo gjort det 1 gang før. Og har lysst på pakke [:D]

Får me ikkje væra med når me arrangerer?? Eg vil jo ha pakke![8D]

Da blir det ikkje hemmelig iallefall. Men om vi skal ha sånn att vi vet hvem det er fra og sånn, så kan jo alle være med [:D]

ORIGINAL: eplemos

Får me ikkje væra med når me arrangerer?? Eg vil jo ha pakke![8D]

Da blir det ikkje hemmelig iallefall. Men om vi skal ha sånn att vi vet hvem det er fra og sånn, så kan jo alle være med [:D]

Men er jo hemlig for den som evt får hos meg då, så da er det jo kun meg det ikkje er spanande for! Det kan eg leva med!

hva går disse hemmelige venn-greiene ut på egentlig...?
hørt mye om d men aldri skjønt hva det går ut på...[:)]

Man får en pakke i posten og skal gjette hvem det er fra.

Man sender en pakke med ett hint oppi.

ORIGINAL: Linda_22

ååå kan jeg få være med??
jeg skal være ånkli snill altså!![8D]

Er nok helt greit det. [:)]
Bare noen vil styre greiene.
Eg klarte det ikkje så bra forrgje gang, og da var eg kun gravid. No har eg baby. Så ser for meg att det blir masse surr [&:][hr]Eg husker til og med att Babyensmamma kjefta litt på meg.

Jeg vil være med denne gangen :D Orker ikke styre på en gang til, hehehe... men jeg vil være med å få pakke :D :D :D

Koselig å få pakker[8D], selv trenger jeg en bitteliten pause etter å ha kjøpt to pakker + porto (selv om den siste var frivillig).
Skulle gjerne ha organisert det, men melder pass der, tror ikke jeg har tid til å passe på alt (er ikke store jobben om en finner en fin ordning på det).

De som lager trøbbel i andre runder er utelukket fra videre deltagelse på slikt.
Den som styrer det hele kan også være med på runden, er kun henne selv som ikke får den hemmelige delen, er kun spenning i hva som er i gaven [;)].

ORIGINAL: Lilletrampepus

Hvis jeg kan få pakke også, så kan jeg helt sikkert styre det jeg [:)]
For min del er det helt greit at det ikke blir hemmelig

Flere steder jeg har vært med på slikt, så har også den som styrer det vært med på dette med å kjøpe og få pakke. Er opp til den som velger å styre det om h*n vil være med eller ikke.

Nei, visst du vil gjera det uten å være med er jo det toppen! Men eg begynner å jobbe på mandag, kan jo berre gjera det på jobb [:-] Eg har ikkje sånn kjempelyst altså, men det er ikkje noko stress for meg å gjera det!

Da kan jo dere to krangle om det [;)] Mammapostei og Lilletrampepus [:D] og bambling

Og lage en tråd om hvem som vil være med. Frister ønskelister o.l.

Ta det du bambling! Er det ein lang liste over folk som ikkje får bli med lilletrampepus?
Skjønner ikkje at folk TØR la vær å senda pakke eg, dei har jo oppgitt si eiga egentlige adresse for å få pakke liksom!

Det er jo svindel, kan jo anmelda dei? Har jo navn og alt, sjølv om tvilar på det hadde blitt tatt særlig tak i då...

Back
Topp