Hemmelig Venn (Runde 2)

to små englebarn

Forumet er livet
Går ut i fra at alle snart har fått pakkene sine. Mye fint! For de som vil være med på runde 2 av Hemmelig Venn med VÅR som tema når det skal kjøpes gave til barnet skriver seg opp her eller sender meg en PM.

Påmeldingsfristen blir da innen 8 April. Utdeling av venner 9 April og alle må ha fått pakkene sine innen 23.04 !

Kom igjen sleng dere på!

Hvor mye skal man bruke på gave ca?

Visst me skal gi gåve til alle her på forumet, det har i allefall ikkje eg råd til.. Men er det berre til ei [:)] Fortel litt meir.

Ok [:)] Eg er med, om eg får då.? Har jo ikkje født ennå men... Kvar skal denne gåva sendast og kva skal det vera.. [&:]

ORIGINAL: Vilblimor

Visst me skal gi gåve til alle her på forumet, det har i allefall ikkje eg råd til.. Men er det berre til ei [:)] Fortel litt meir.

hehe neida, da hadde ikke jeg hatt råd heller. Du får utdelt en Venn du skal sende en gave til i posten med VÅR som tema når du handler ( gaven skal være til barnet). Samtidig er det en som får DEG som venn og du vil også motta en pakke i posten fra Din venn.

ummmm 9 april er en rød dag.... *villebareopplyse* [:)]

Men ser nå at jeg leste feil.... sorry... [8|]

ORIGINAL: talata

ummmm 9 april er en rød dag.... *villebareopplyse* [:)]

Men ser nå at jeg leste feil.... sorry... [8|]

hehehe.. det er godt du følger med !

Jeg vil også være med[:)]

kan jeg også få vere med??

je vil også være med...
har du adressa mi fra forrige "runde"?

jeg også vil være med! hvem sender jeg pm til? skal adresse og slikt ver med?

Åh så bra jenter! Send meg en PM med adr deres så er dere med.
Martes Mamma: nei jeg har ikke adressene deres fra forrige runde. Jeg holder ord. de er sletta. Så den må du sende meg på ny om du vil være med [;)]

ORIGINAL: macelik

Jeg er med !!![;)]

Koselig å få overraskelse i posten!![:)]

sign

Back
Topp