Hemmelig venn runde 2.

hb77

Elsker forumet
Er det laget en tråd hvor vi skriver hva vi har fått i gave i runde 2? Og gjetter hvem det er fra, samt legger inn bilder for de som klarer det. Det begynner vel å komme pakker i postkassene rundt omkring snart nå. [:)]

Hvilken dato hadde vi på oss til å sende pakken avgårde?? Har helt glemt fristen[8D]

Har kjøpt alt og skal sende min i morgen [:D] Sende fristen er 20 april, så er sikkert noe som må vente leeeenge. Men det er jo verdt det. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves [;)]

Jeg har handlet inn i dag, skal se om jeg får sendt den i helga eller til uka..må få kjøpt kort og finne noe å skrive på det, syns det er det vanskeligste [8D] og jeg glemmer ALLTID å kjøpe kort[8D]

Gaven min er også klar til å sendes. [:)] Noen som vil lage en sånn tråd da? Den bør vel ligge under Topptråden, der ligger jo et eget punkt ang hemmelig venn med flere tråder i. [:)]

ORIGINAL: tullingen

min gave e og klar
må bare finna et kort [8D]

kan laga ein tråd eg [:D]

Flott! [:D]

Et lite tips til dere som Skal kjøpe kort: Jeg bruker å kjøpe en bunke med kort innimellom (10 stk for 10 kr på Plantasjen f.eks.). Da har jeg alltid kort liggende om jeg skulle få bruk for det. [:)]

Back
Topp