Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, slik tenker jeg, ihvertfall Det er det jeg er vant til.Ja, flott initiativ! har heller aldri vært med på dette, hvordan fungerer dette? Er det bare at en kjøper en gave til noen og får en fra en annen eller er dette noe annet?
Er vel bare 1 gave til den adressen vi får av GonnaBee? For vi skal vel legge ved hint om hvem vi er og da er det kanskje naturlig ¨å bytte neste gang eller..?Hvor ofte skal dette gjøres da?
Hvor ofte skal dette gjøres da?
'Innser at jeg kanskje skulle skrevet litt mer info med en gang, ja. Tenker at det kan være hemmelig første gangen ihvertfall, men det er faktisk en morsom idé å sende tilbake dersom vi rekker to gangerEr vel bare 1 gave til den adressen vi får av GonnaBee? For vi skal vel legge ved hint om hvem vi er og da er det kanskje naturlig ¨å bytte neste gang eller..?
*Aner ikke men
Aha, selvfølgelig'Innser at jeg kanskje skulle skrevet litt mer info med en gang, ja. Tenker at det kan være hemmelig første gangen ihvertfall, men det er faktisk en morsom idé å sende tilbake dersom vi rekker to ganger