Hemmelig venn, pris?

Pris på gave

• 100

Votes: 2 25,0%
  • 150

Votes: 0 0,0%
  • 200

Votes: 6 75,0%
  • 250

• 300+

• Antall som har svart
    8

GonnaBee

Elsker forumet
Mailykke <3
Ja, nå setter jeg i gang hemmelig venn, og tenkte å høre hva dere ser på som realistisk pris. Stem på alternativene eller kom med forslag

Husk at porto kommer i tillegg!

Stemte på 200,- pluss frakt.
Da kan de fleste delta og en fin sum til å finne noe "skikkelig" for :)

Har aldri vært med på dette tidligere og gleder meg! :D
Flott initiativ, GonneBee :D

Ja, flott initiativ! :) har heller aldri vært med på dette, hvordan fungerer dette? Er det bare at en kjøper en gave til noen og får en fra en annen eller er dette noe annet?

Var med på hemmelig venn sist gang på august 2010 forumet når jeg ventet storebror :) veldig artig:)

Hvor ofte skal dette gjøres da?
Er vel bare 1 gave til den adressen vi får av GonnaBee? For vi skal vel legge ved hint om hvem vi er og da er det kanskje naturlig ¨å bytte neste gang eller..?
*Aner ikke men :p

Er vel bare 1 gave til den adressen vi får av GonnaBee? For vi skal vel legge ved hint om hvem vi er og da er det kanskje naturlig ¨å bytte neste gang eller..?
*Aner ikke men :p
'Innser at jeg kanskje skulle skrevet litt mer info med en gang, ja. Tenker at det kan være hemmelig første gangen ihvertfall, men det er faktisk en morsom idé å sende tilbake dersom vi rekker to ganger :)

'Innser at jeg kanskje skulle skrevet litt mer info med en gang, ja. Tenker at det kan være hemmelig første gangen ihvertfall, men det er faktisk en morsom idé å sende tilbake dersom vi rekker to ganger :)
Aha, selvfølgelig :)

Dette blir gøy og spennende:-) Jeg syntes også mellom 150-200kr:-)

Supert :)

vil være med :) stemte for 200 :)

Vill også veldig gjerne bli med. Synes 200 kr er en passende pris (pluss frakt også da ) :)

kjempe gøy og spennende :D 200 er fornuftig ja ;)

Men hvordan ordner man sånn at man får vite hvem man skal sende til osv?:-)

Back
Topp