Hemmelig venn presentasjon og ønskeliste

Fiona84

Shrek <3
Oktobermirakler 2013
VIP
Då er påmeldinga til Hemmelig venn ferdig, og fylgjande er påmeldt:
Synnøve:)
Fiona84
=) Aben <3
oktobermini
Hoppetussa28
Venterpåoktober13
Troillmor
Fompen
Pita
mamma-T
FiskeN

No er det på tide at me presenterer oss, og skriv kva ein ynskjer og ikkje ynskjer, evt om det er spesielle fargar/tema ein likar. Kjør på:D

Fristen for dette er 1.november. Då blir din hemmelige venn delt ut:-)

Og for at det skal bli lettare å sjå alle ynskja når me skal kjøpe gåver, så er det fint om alle har kun eit innlegg kvar med ynskjer. Om du kjem på fleire ting etterkvart, er det berre å redigere innlegget:-)

Last edited:
Eg har ei jente, 1 år.

Likar dei fleste fargar, både lilla, rosa, oransje brunt og det meste:-)
Likar tøffe jentekle, baggy bukser, søte kjolar, alt av bodyar og genser:-)
Treng huer til vinteren.
Likar heimestrikka og originale ting.
Treng ikkje sokkar og smekker.
Er glad i bilar og dyr. Får leikekjøkken snart, så treng også matvarer og kjøkkenting:-)

Mor er også glad i pynteting og godteri:p

(Har redigert inn litt fleire idear etter eg har sett kva andre skreiv:p)

Last edited:
Jeg har ei jente som fyller 1 år den 19 okt som er nå til søndag . Skal feire med familie på lørdag:) gleder oss veldig..... Er veldig glad i klær fra name it;) ønsker oss str: 92 liker spes. Godt baggi bukser og bodyer med fine detaljer på..... setter uglelue på ønskelista vår oxo vi ;) de er så fine, har leta etter men finner ik jeg.

Last edited:
Oliver James fyller 1 år 22 okt.
Ønsker klær i str.86.
Liker godt beige og blått. Favoritt er vel strengt tatt marineblå.
Liker ikke gult, grønt og lilla:P

Tips: Sokker med antiskli og pysjamas.
Han elsker biler og baller. Og treleker er flott. Matvarer i plast til lekekjøkken.
Tøffe jeans.
Bukse i cordfløyel.
Lekeverktøy.
Fleece.

Hvis man skulle kjøpt noe til hu mor måtte det blitt marsipan:P haha

Husk at du også kan komme med ønsker til deg selv;)

Hva er fristen til å skrive her inne? venter nok til så tett oppunder fristen med å skrive ønsker tror jeg... men kommer :)

Har ei jente som nesten akkurat er fylt 1 år, den 13 oktober.

Vi liker alle farger, men spesielt mørk lilla! :D Ønsker klær i str 80/86, trenger body og jogge bukser og sokker/strømpebukser, og pysj :) Av evt leker så er alt populært, men akk fått lekekjøkken, så matvarer i plast er fin fint ;)

Liker ikke plysj klær, for da klarer jeg ikke ta i ungen! :P haha.. ekkelt stoff :P

Hmm, til mor, ja evt salt godteri kanskje ;) :)

Snuppa blir 1 år 31. Oktober :)
Liker dusefarger som lilla, rosa, hvit og brunt.
Trenger ikke klær i str 80, smekker, sokker, luer og votter.
Trenger klær i str 86, sokker etc
Elsker disney!
Hun er veldig glad i bøker med lyd :)
Hu mor elsker godis xD

Snuppe som akkurat har fylt året :-) ønsker seg klær, gjerne i brun, lilla, sånn "høst rød-lilla" farge. Eller rosa :-) generelt mørkere farger.. Ikke stiv dongeri. Trenger klær i str 86 ;-) leker trenger vi ikke så mye av..

Mor liker å tenne lys på mørke kvelder, og liker svart og hvitt. Sølv. Og lakris <3

Lillemor har akkurat fylt ett år :) Vi ønsker oss store smekker, strømpebukser str 80/86. Luer er kjekt nå på vinteren. Nye leker er spennende :) Egentlig er alt av interesse.

Mor ønsker seg julesnop og julepynt :-D

Gutten min blir snart 13 mnd, han ønsker seg klær i str 86. Liker litt morsomme farger og barnslige print, har så lett for å bli helblått.. :P Liker ikke sånne "tøffe" tall/bokstaver, syns det er for større gutter. Gensere og strømpebukser er topp, og nye spennende leker.

Mor liker marsipan og sjokolade:)

ønsker meg veldig denne til lille Pilten(hysj!!!), i lysegrønn som på bilde, evnt samme i koseklut... tror dem skal være innafor hemmeligvenngrensa på prisen

small-plume-green-rabbit-969550_3-medium-299x400.jpg

Mange sånne Willow tree figurer som er nydelige, men fleste ligger vel over grensa i pris?
Ellers så ønsker Munin seg VELDIG julepynt til å ha ute i Minnebeddet
og jeg er veldig, veldig gla i salt snop... spessielt sånn derre salte skomgotterier.
(supersalte skumbuer, supersalte skumfrosker, supersalte skumsmil osv, samt de små supersalte føttene, salte hestesko og skaller for å nevne noen!!! Ja oxo piratos)
Telys(ikke holdere) men bruker ekstremt mye telys... både i lykta til Munin ute, minnehylla inne og ellers i huset, elsker levende lys <3
Hjertekvistkrans, gjerne sånn med litt grønn mose på og hull i midten til å putte blomster/pynt i

Har ikke så voldsomt mange ønsker enda... men skal prøve å fylle på litt etter hvert!!!

Last edited:
Minner om denne tråden:-) frist i helga, då blir hemmelig venn delt ut:-)

Gutten min ønsker seg klær i str 86, gjerne gensere.
Vi liker egentlig alt av farger :)

Liker bøker, og ting med musikk, biler.

Ellers er alt av interesse, både for mor og sønn :)

Flott om alle sender pm til meg med nick, navn og adresse. :D

Skal vi se... Her ønsker den lille store 1 åringen klær i str 92:)
Det må ikke være stramt eller noe "slim fit" til min gutt;)
Evt. noen nye leker, biler ol har blitt en hit her.

Mamman er det ikke så nøye med.

Last edited:
Her kommer masedamen igjen;)
Vi har ikke fått adr fra alle enda, og derfor har vi heller ikke delt ut hemmelig venn.
Vi fordeler så fort vi får alle adr;):D

Ønsker meg forresten str: 92 isteden for 86. Fått endel i str 86 nå:) rekker vel ik å bruke alt nå engang.....

Back
Topp