Hemmelig venn. PÅMELDING!

Phibonacci

Glad i forumet
Etter å ha loddet stemningen i slutten av november for en runde med hemmelig venn gjør vi som følgende Ü :

PÅMELDING
Innen  16.12.11 for de som vil være med :)

Verdien på gaven skal være ca 150kr + frakt
(etter hva jeg kan finne er sporing ganske dyrt... Noen som finner noe vettuge priser på det? Evt husk å få med kvittering når man sender slik at man har dokumentert at man har sendt osv?)

Skriv deg opp i denne tråden OG send meg en PM som inneholder:
* Nick
* Fult navn
* Adresse

Obs! Når fristen er ute er påmeldingen bindene. Frem til denne tiden står du fritt til å melde deg på/av, men husk å gi meg beskjed.:)

Om ikke førjula er for stressende vil alle få tildelt sin hemmelige venn før jul, hvis ikke kommer den på nyåret :)

GAVEØNSKER
Når hemmelig venn er tildelt vil det komme en ny tråd hvor man setter opp ønsker/preferanser, slik at din hemmelige venn kan ha en idé om hva den skal kjøpe til deg.
Stikkord til hint kommer i tråden :)

SENDEFRIST
Frist for å sende gaven er innen 01.02.12.
Da har vi hele januar på oss :-)
Send PM til meg (evt Blåkanin om hun fortsatt vil hjelpe til og du har fått tildelt din hemmelige venn av henne) når pakken er sendt.

GENERELT
Når du sender/pakker gaven:
* Legg ved en liten anonym hilsen signert med 'hemmelig venn' :)
Når gaven er mottatt:
* Lag en lite tråd med hva du har fått og takk til din hemmelige venn.
* Send en PM til Blåkanin/meg om at gaven er mottatt

Ikke røp deg, selv om noen kanskje gjetter på at det er deg de har fått gaven av :-D
Når alle har fått gavene sine vil Blåkanin og jeg røpe hvem som har vært hvem sine hemmelige venner :)

Håper dette blir gøy for alle som ønsker å delta! :-D

Og da kan jo jeg begynne med å svare at dersom Blåkanin er med, er jeg også med :)

Jeg vil være med

Jeg er med :)

Men når man sender en hilsen med pakken, så synes jeg vi skal gi et lite hint om hvem vi er.. sånn at den som mottar pakken kan studere og fundere på hvem som har sendt pakken :)

Også bør vi ha en dag eller tre hvor folk kan prøve å tippe på hvem som er deres hemmelige venn, sånn før vi kommer med fasiten :D

Litt av morroa er faktisk å fundere på hvem som sender gaven til en..

blåkanin skrev:
Jeg er med :)

Men når man sender en hilsen med pakken, så synes jeg vi skal gi et lite hint om hvem vi er.. sånn at den som mottar pakken kan studere og fundere på hvem som har sendt pakken :)

Også bør vi ha en dag eller tre hvor folk kan prøve å tippe på hvem som er deres hemmelige venn, sånn før vi kommer med fasiten :D

Litt av morroa er faktisk å fundere på hvem som sender gaven til en..

Sef! Jeg er med på den :-D 

Jeg er med! Vil gjerne ha en påminnelse etter nyttår....kan fort glemme dette iløpet av jula og nyttår....

MittAndre <3 skrev:
Jeg er med! Vil gjerne ha en påminnelse etter nyttår....kan fort glemme dette iløpet av jula og nyttår....

Påminnelse kommer! Ü Både iform av PM med hvem du er tildelt, liste over hvem som er med når den er klar, og en tråd for hva folk ønsker seg osv :) Det er jo greit å ta den siste biten over jul iallefall  :)

Sender du meg en pm med navn og adresse? Kan ikke se jeg har fått noen :)

Dette blir spennende!!

Ja, det skal jeg gjøre! Hahahha, der ser du hvor sløv jeg er!

Jeg vil også være med :)

Dagens update!

De som er på listen er:
Krøllo 
Babymaskin
MittAndre <3
Phibonacci
Trrolla
Blåkanin

Ha en god dag, skjønne jenter :-D

Jeg er med jeg er med jeg er med =)

Juppiiii!!! Hemmelig venn er morro - i allefall når vi gjør det ordentlig med sporing og sånn... VELDIG viktig at alle gjør dette, sånn at det ikke blir mistanker om unnasluntring!

Moira skrev:
Jeg er med jeg er med jeg er med =)

Juppiiii!!! Hemmelig venn er morro - i allefall når vi gjør det ordentlig med sporing og sånn... VELDIG viktig at alle gjør dette, sånn at det ikke blir mistanker om unnasluntring!

Har du noen oversikt over priser på sporing og hva som lønner seg? Var ikke akkurat veldig billig det jeg fant..

Ny update! Håper eeeenda flere vil være med!! :-D

Krøllo 
Babymaskin
MittAndre <3
Phibonacci
Trrolla
Blåkanin
Moira
Helene 7

Jaaa, jeg er med =)
kjempe morro.

Fortsatt noen dager igjen og vi har plass til mange flere :-D

So far: 

Krøllo 
Babymaskin
MittAndre <3
Phibonacci
Trrolla
Blåkanin
Moira
Helene 7
Gullet2012 

kanskje vi må dytte for at folk skal komme på å melde seg på ;-)

Jeg vil veldig gjerne være med:))

Dytter denne litt. Påmelding ut fredag :-D

Påmelding frem til midnatt :)

Back
Topp