Phibonacci
Glad i forumet
Etter å ha loddet stemningen i slutten av november for en runde med hemmelig venn gjør vi som følgende Ü :
PÅMELDING
Innen 16.12.11 for de som vil være med :)
Verdien på gaven skal være ca 150kr + frakt
(etter hva jeg kan finne er sporing ganske dyrt... Noen som finner noe vettuge priser på det? Evt husk å få med kvittering når man sender slik at man har dokumentert at man har sendt osv?)
Skriv deg opp i denne tråden OG send meg en PM som inneholder:
* Nick
* Fult navn
* Adresse
Obs! Når fristen er ute er påmeldingen bindene. Frem til denne tiden står du fritt til å melde deg på/av, men husk å gi meg beskjed.:)
Om ikke førjula er for stressende vil alle få tildelt sin hemmelige venn før jul, hvis ikke kommer den på nyåret :)
GAVEØNSKER
Når hemmelig venn er tildelt vil det komme en ny tråd hvor man setter opp ønsker/preferanser, slik at din hemmelige venn kan ha en idé om hva den skal kjøpe til deg.
Stikkord til hint kommer i tråden :)
SENDEFRIST
Frist for å sende gaven er innen 01.02.12.
Da har vi hele januar på oss :-)
Send PM til meg (evt Blåkanin om hun fortsatt vil hjelpe til og du har fått tildelt din hemmelige venn av henne) når pakken er sendt.
GENERELT
Når du sender/pakker gaven:
* Legg ved en liten anonym hilsen signert med 'hemmelig venn' :)
Når gaven er mottatt:
* Lag en lite tråd med hva du har fått og takk til din hemmelige venn.
* Send en PM til Blåkanin/meg om at gaven er mottatt
Ikke røp deg, selv om noen kanskje gjetter på at det er deg de har fått gaven av :-D
Når alle har fått gavene sine vil Blåkanin og jeg røpe hvem som har vært hvem sine hemmelige venner :)
Håper dette blir gøy for alle som ønsker å delta! :-D
PÅMELDING
Innen 16.12.11 for de som vil være med :)
Verdien på gaven skal være ca 150kr + frakt
(etter hva jeg kan finne er sporing ganske dyrt... Noen som finner noe vettuge priser på det? Evt husk å få med kvittering når man sender slik at man har dokumentert at man har sendt osv?)
Skriv deg opp i denne tråden OG send meg en PM som inneholder:
* Nick
* Fult navn
* Adresse
Obs! Når fristen er ute er påmeldingen bindene. Frem til denne tiden står du fritt til å melde deg på/av, men husk å gi meg beskjed.:)
Om ikke førjula er for stressende vil alle få tildelt sin hemmelige venn før jul, hvis ikke kommer den på nyåret :)
GAVEØNSKER
Når hemmelig venn er tildelt vil det komme en ny tråd hvor man setter opp ønsker/preferanser, slik at din hemmelige venn kan ha en idé om hva den skal kjøpe til deg.
Stikkord til hint kommer i tråden :)
SENDEFRIST
Frist for å sende gaven er innen 01.02.12.
Da har vi hele januar på oss :-)
Send PM til meg (evt Blåkanin om hun fortsatt vil hjelpe til og du har fått tildelt din hemmelige venn av henne) når pakken er sendt.
GENERELT
Når du sender/pakker gaven:
* Legg ved en liten anonym hilsen signert med 'hemmelig venn' :)
Når gaven er mottatt:
* Lag en lite tråd med hva du har fått og takk til din hemmelige venn.
* Send en PM til Blåkanin/meg om at gaven er mottatt
Ikke røp deg, selv om noen kanskje gjetter på at det er deg de har fått gaven av :-D
Når alle har fått gavene sine vil Blåkanin og jeg røpe hvem som har vært hvem sine hemmelige venner :)
Håper dette blir gøy for alle som ønsker å delta! :-D