Hemmelig venn gavan??

Linda76

Elsker forumet
Har alle fått???
Har dere pakket dem opp??

Jeg har fått begge!!![:D]
Å pakket begge opp....Tusen takk for nydelig armband, den som har gitt meg det!![:)]
Å i den andre pakken var det masse fine greier, tusen tusen takk!! Det sto på pakken hvem det var i fra, men jeg har glemt det bort...var det Minerva tro???[:)]

Tusen takk iallefall, dere er så kjempe flinke å kjøpe fine ting!!

har du pakket opp???
bilde?? [:D]
var det ikke noe hint med pakken en gang?
er så gøy å tippe da! [:D][:D]

jeg har fått en, men kort med bilde av nordlyset, så regner med det er en fra nord.
men har ikke peiling på hvem! [:D]

men har sendt begge mine da![:)]

To knaggrekker, en glasskule med lys, en ole brumm pyntebord og så var det ett parr gymsokker som vi allerede har tatt i bruk...hehe...Tusen takk!!![:)]

Ett nydelig armband med rosa perler og div. charms!! Tusen takk!![:)]

Har fått en, ikke åpnet - men vet jo ikke om den er pakket inn inne i konvolutten, burde kanskje åpne sånn bare for å sjekke..? [8|][;)][:D]

jeg har fått begge mine pakker, men det er ingen av de som er åpnet..Venter til julaften jeg[;)] Den ene pakken sto det hvem det var fra så det var ikke så vanskelig å gjette[:D][:D]

ORIGINAL: Linda76

To knaggrekker, en glasskule med lys, en ole brumm pyntebord og så var det ett parr gymsokker som vi allerede har tatt i bruk...hehe...Tusen takk!!![:)]

[;)]

ORIGINAL: KristinLouise

[;)]

Vet du nå som ikke æ vet???[8D][;)]

ORIGINAL: KristinLouise

[;)]

Vet du nå som ikke æ vet???[8D][;)]

hva skulle det være da...? [;)]

Back
Topp