Hemmelig venn etterlysning

Frøken Fryd

Elsker forumet
Juli13-jentene
Fristen for å sende gaver har jo gått ut nå.
De fleste av oss har jo hatt god tid til å sende ut gavene. Noen har sikkert blitt sendt ut for lenge siden.

Det er jo ikke alle som har lagt ved bilde/gjettet hvem sin hemmelige venn er enda...

Så for ordens skyld, kan de som har fått gave laste opp bilde, etc?

De som IKKE har fått sin gave enda, kan dere kommentere i denne tråden slik at vi får etterlyst gavene evt finne ut hva som har skjedd (sendt ut nylig osv).

Jeg har ikke fått gave enda :)

Denne fikk jeg, og tipper at den er fra Charlotte4
ImageUploadedByBV Forum1370420127.524490.jpg

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Hvordan ligger det an nå- har alle fått

Tror kanskje det bare er maryann som ikke har fått enda?

Åhhhh så godt- ville være ille hvis noen ikke fikk;)

Å så er jeg så spent på om jeg har rettet riktig;)

Hvordan er ståa? Har du snart fått pakken?

Det er jo skuffende;)

Ikke noe i posten i dag heller...... så hvis du kan etterlyse den frøken fryd så er d flott:-) og bare avslør fasiten;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ikke noe i posten i dag heller...... så hvis du kan etterlyse den frøken fryd så er d flott:-) og bare avslør fasiten;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Etterlysning in progress...
Går ut i fra at post har kommet til ca 12? Er du hjemme da? Tenkte jeg skulle avsløre fasit da, i håp om at kanskje pakken kommer i dag ( lov å håpe. .)

Pakken ble sendt med brevpost (går jeg ut i fra), foran øynene på avsender... hva Posten Norge bedriver med aner jeg ikke, men det har gått over en uke + ferden var ikke så lang...

Håper den dukker opp idag...

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

En pakke jeg sendte tok også over en uke på å nå frem. Det er første gang. Rart det der at det kan ta så lang tid med noen brevpakker. Håper den kommer frem hvertfall :-)

♥ Termin 10 juli ♥

Back
Topp