Hemmelig/skjult gruppe?

Hadde ikke hatt noe imot det nei, jeg vet ikke om jeg har så mye "hemmlig" å snakke om, men om jeg plutselig får det, er det jo greit å ha her:)

Tenker litt med tanke på å legge ut bilder hvertfall. Er ikke så interessert i at hele forumet skal ha mulighet til å se dem.

Enig i det med bilder. :)

Yay for hemmelig gruppe til bilder :) Da kan vi jo lage en skryte tråd og dele morsomme og fine bilder vi har tatt av våre små :)

Blir med på hemmelig gruppe jeg også altså!;) Da kan vi bli litt bedre "kjent" også..Liker ikke å dele bilder og slikt med hele forumet.. så hvis det blir skjult gruppe kan vi jo følge litt bedre på utviklingen til de små via bilder :D

Vi har jo hittil ca bare vært 5-6 stykker som har vært litt aktive her den siste tiden, så mange som er innom å sniker litt. Må si jeg ikke synes noe om det:P

Blir med på hemmelig gruppe jeg også altså!;) Da kan vi bli litt bedre "kjent" også..Liker ikke å dele bilder og slikt med hele forumet.. så hvis det blir skjult gruppe kan vi jo følge litt bedre på utviklingen til de små via bilder :D

Vi har jo hittil ca bare vært 5-6 stykker som har vært litt aktive her den siste tiden, så mange som er innom å sniker litt. Må si jeg ikke synes noe om det:P
Enig!! :)

ganske tom for forslag dessverre:P Sier ifra hvis jeg kommer på noe passende:)

Oktobermammaene2012 eller ble det for langt?

Oktobermafian :O hehe..bare for å komme med noe

ikke så nøye for meg hva gruppen heter:)

Back
Topp