Hemmelig nyttårsvenner!

Jessjess

Elsker forumet
Heihei!!

Da er jeg ferdig med eksamen (fikk B forresten =D), så jeg er klar for en runde med hemmelig nyttårsvenner! Tenker vi gjør det slik at de som ønsker å være med sender meg en personlig melding med navn og adresse, så fordeler jeg alle de skjønne nyttårsvenne til hverandre.. =)

Jeg setter en frist; 1/1, så fordeler jeg og sender ut på PM, navn og adresse på de som de har fått utdelt.. Kan ikke gjøre dette før 1.1, men da har jeg kommet meg vel hjem fra det store utland og har sikkert så pass vondt i bekkenet etter sightseeing at jeg er limt sammen med dataen på sofaen anyway =) Når jeg sender ut navn og adresser sender jeg også en frist for sending av pakker, slik at alle får sin gave omtrendt samtidig..

Så, noen spørsmål til dere:

1) Skal vi ha kortere frister? Eller når vi ut til flest mulig om vi venter til den datoen?
2) Hvor mye skal vi sette som maks grense på gave?
3) Er det noen som har vært borti dette før som evt har en bedre måte å gjøre det på? =) hehe!
4) Hva sier dere, er dere med? =D =D

Jeg er med:-)
Ikke for lang frist da det blir så lenge å vente,men en hinte trå om hva slags stil og slikt folk har kan være lurt:-)
Tenker pris bør ligge rundt 150-200 kr så blir det ikke for dyrt,og kanskje fler blir med:-)
Kanskje lage en avstemning om pris?
Og så må alle som er med huske å sende hint med i pakken:-)
Skal vi kjøpe til de vordene mammaene eller til babysen?
Jeg tenker mammaene...
Sent from my GT-P7310 using BV Forum

jeg er med!!!

- ikke så lang frist, kortere frist er enklere å huske :)
- maks på 200kr kanskje? gjerne avstemming!
- har vært med på dette før, og vi bør ha en liste over alle som er med - enklere å finne ut hvem som sender da! Og en "ønsker oss" tråd er fint, så kan vi skrive om vi ønsker ting til mor ell barn og om det er gutt/jente, evt spesielle str..

Jeg vil også være med, men jeg har ikke vært med på dette før så jeg har ingen tips. Men syns også 200 høres ut som en fin maxpris!

Jeg er med:)
Ikke for lang frist da det blir så lenge å vente,men en hinte trå om hva slags stil og slikt folk har kan være lurt:)
Tenker pris bør ligge rundt 150-200 kr så blir det ikke for dyrt,og kanskje fler blir med:)
Kanskje lage en avstemning om pris?
Og så må alle som er med huske å sende hint med i pakken:)
Skal vi kjøpe til de vordene mammaene eller til babysen?
Jeg tenker mammaene...

Jeg kan godt lage en kortere frist, ser det er flere som har nevnt det =) =)
Jeg har også laget en avstemning om pris, det var lurt! =)
Med hint, tenker du hvem det er fra da? =)

jeg er med!!!

- ikke så lang frist, kortere frist er enklere å huske :)
- maks på 200kr kanskje? gjerne avstemming!
- har vært med på dette før, og vi bør ha en liste over alle som er med - enklere å finne ut hvem som sender da! Og en "ønsker oss" tråd er fint, så kan vi skrive om vi ønsker ting til mor ell barn og om det er gutt/jente, evt spesielle str..

Denne "ønsker oss"-tråden =) Tenker du da at alle får vite hvem de sender til, men ikke hvem de får fra selv? Eks, jeg får vite at jeg skal sende til deg, også kan jeg sjekke ut listen og få ideer? Var en god ide! Så vil bare få det rett før jeg evt lager tråden =)

Denne "ønsker oss"-tråden =) Tenker du da at alle får vite hvem de sender til, men ikke hvem de får fra selv? Eks, jeg får vite at jeg skal sende til deg, også kan jeg sjekke ut listen og få ideer? Var en god ide! Så vil bare få det rett før jeg evt lager tråden =)
ja, alle får utdelt ett nick med tilhørende navn og adresse til den de skal sende til - og så kan man sjekke om vedkommende har skrevet inn noe spesielle ønsker og så sende til personen. Med ett kort/lapp med en liten hilsen og hint om hvem pakken kommer ifra :)

Først : GRATTIS med en B!!!
Supert at du tar initiativet! Jeg er selvsagt gjerne med <3 Synes vi bør si at gaven skal ligge mellom 150 kr og 200 kr. Greit både med en minimum pris og maksimum pris så får alle nogelunde samme verdi på gaven og det er enkelt å forholde seg til når man skal kjøpe.

Ikke for lang frist. Synes 01.01.13 høres akkurat passe ut!

Smart me en "ønskeliste" tråd. Synes jeg var en super ide! Noen ønsker kanskje ting til baby , andre til seg selv - vanskelig vite hva som er mest interessant for hver enkelt uten en sånn ønskelistetråd kanskje? :)

Artig dette!

Ja har vert med på slikt før og det er noen som glemmer å sende med hint i pakken:-)

Ååå blir så glad når så mange vil bli med ! :-D Wii!

Hint er at en sender med en hilsen og skriver litt om hvem du er uten å røpe nicket ditt,slik at den som
mottar pakken din skal gjette seg frem til hvem du er:-)

Jeg er også med :)

Håper alle sender :) Har brent meg før :)

Husk å send meg navn og adresse i innboksen ^^ =) Det er fire som har sendt så langt =D Kanon! Dette blir knallgøy =D jeg gleder meg!

Husk å send meg navn og adresse i innboksen ^^ =) Det er fire som har sendt så langt =D Kanon! Dette blir knallgøy =D jeg gleder meg!
Har du fått fra meg?

Har du fått fra meg?

Ja! =D Det har jeg! Har også endelig fått dataen min tilbake fra reprasjon, så nå har jeg hatt anledning til å svare dere som har sendt meg! =)

Må bare si at jeg setter utrolig stor pris på at dere stoler på meg jenter! =) Det å sende navn og adresse til meg - på ett nettsamfunn som er anonymt er ganske kult gjort av dere! =) Kommer ikke til å bruke navnene deres eller adressene deres på noen andre steder, enn i ett word-dokument og i melding til de som får dere som hemmelig nyttårsvenn =) Dere er herlig! Jeg gleder meg til å høre hva alle har fått og hvilke hint som blir lagt til =D wi!

Skubb! Husk å meld dere på før 1/1! :D ikke mange som er med foreløbig :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Back
Topp