Hemmelig nyttårsvenn - ønske/tipsliste =D

Jessjess

Elsker forumet
Etter gode tips fra fine damer oppretter jeg nå en tråd hvor alle som melder seg på hemmelig nyttårsvenner kan legge i fra seg spor om tips til hva de kunne tenkt seg =)

I en slik post tenker jeg da på om dere ønsker dere noe til dere selv, til den kommende lille skjønning, hvilken stil dere har i huset, hvilket kjønn det er på barnet dere skal få, om dere liker/ikke liker hjemmelaget osv =)

På denne måten blir det litt lettere for den som skal finne på en liten ting =)

*Husk å legg igjen ett lite spor med hint om hvem du er i pakken du sender! Ett dikt som kan avsløre nicket ditt, en tegning, en kommentar du er kjent for her inne - eller andre lure ting dere kommer på=)*

DETTE BLIR GØY =D

Ønsker meg ting til den lille jenta i magen. Siklesmekker og hårbånd er ting jeg godt kunne tenkt meg! Er veldig glad i kjoler og jentejente ting :rolleyes: Hjemmelaget er kjempefint!

Her mottas alt med glede:-)
Til huset:går mye i sølv og hvit.
Lille bebisen i magen er en liten jente,hun ønsker det meste,men helst ikke babyrosa.....
Hjemmelaget er knall:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg blir glad for alt! =D
Hjemmelaget er supert, og i huset går det i brunt og hvitt =)
Til den lille prinsen i magen har vi ikke kjøpt noe annet enn bodyer, så der er mulighetene mange =)

Jeg ønsker meg en god håndkrem og lepomade. Sliter med tørre hender og lepper for tida :)

Og så har vi veldig lite klær til gutten vår. Jeg liker litt tøffe klær ikke noe sukkersøtt.. ;)

Oppdatert: str 68 i klær :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Til meg: hårstrikker (de forsvinner fortere enn man vet ordet av det) hårpynt. Huset: svart,hvit og sølv. Baby (tror det er en en gutt, men venter til ordinær før jeg med sikkerhet sier noe) ønsker jeg babyblått, søte sukkersøte gutte babyklær (lykke til med å finne noe, jeg finner aldri det jeg er på utskikk etter) :)

Her har vi verdens minste leilighet så jeg trenger absolutt ingen ting til huset! Men til lille gutten vår trenger vi nesten alt :) Stilene jeg liker best er: Sporstlige ting (gjerne fotball-ting da mannen elsker fotball over alt i verden). Ikke noe sånn "slips og bukseseler"-rare greir :P Men søte gutte-ting og sånn er flott :)
Gjerne noe babytepper og sånn, har INGENTING av noe sånt, sengetøy... Ja dere skjønner, INgenting er kjøpt inn av småting, bare de store viktige tingene! Hvis noe skal være fotballrelatert og man får til Manchester United ting er det perfekt og :)

Håper ikke det ble for rotete eller pirkete, ville bare komme med noen spesifikke ting :)

Vi venter en liten gutt, har en del bodyer, men svært lite av andre ting.. Elsker veldig baby baby klær i det meste av farger. Får store barn så str fra 56 og opp er topp. :D
Ellers småting han kan se og ta på er jo og veldig kos. Elsker hjemmelaga ting. :)

Huset: huset går i hvitt, grått, og marius mønster for tiden, vet ikke om noe spesielt vi trenger, men setter pris på alt. :)

Meg selv: Ammeinnlegg i ull, hårting, vanter og slikt er alltids nyttig. :)

Jeg venter to små gutter. :) liker farger som beige, brun, grå, lyseblå, turkis :)

Til meg ønsker jeg meg en god lypsyl eller håndkrem :-D

Koselig tråd :)

Her mottas i grunn alt med glede :) Men for litt ideer :

Huset går i hvitt,grått og elsker at marius mønster er på moten :)
Gode lipsyler, strekkmerkekremer/oljer og fete kremer, evt varme sokker er supert til mor.

Vi venter en liten guttepjokk. Arver endel klær men alt nytt er alltid artig! Glad i duse farger og jordfarger, søte klær. Elles er jo små bamser, smokkelenker, helsetepper (lyse blått) osv alltid midt i blinken :)

Gleder meg! :))

Ønsker ting til lille mageboer. På ønskelista står: helseteppe, leker fra 6 mnd, allergivennlige kremer, oljer eller andre parabenfrie ting man får bruk for, duppeditter til mountainbuggy el.no hjemmestrikka, hekla el.sydd :) Elsker klare farger og ulike nyanser av blått. Høres kanskje ut som jeg er ei pirkehøne, men blir veldig gla for alt :)

Vet ikke helt om det går ann å ønske detta, men jeg vil helst ikke få noe pakke før i mars..mista i uke 23 i mai, så må over en liten kneik før jeg får babyting i hus..høres kanskje rart ut for dere andre, men det hender man får litt merkelige tanker i en sånn situasjon :)

Gla'jenta, jeg syns det høres veldig logisk ut å ikke ville ha babyting i hus før etter uke 23 når du opplevde det sist <3

Ønsker ting til lille mageboer. På ønskelista står: helseteppe, leker fra 6 mnd, allergivennlige kremer, oljer eller andre parabenfrie ting man får bruk for, duppeditter til mountainbuggy el.no hjemmestrikka, hekla el.sydd :) Elsker klare farger og ulike nyanser av blått. Høres kanskje ut som jeg er ei pirkehøne, men blir veldig gla for alt :)

Vet ikke helt om det går ann å ønske detta, men jeg vil helst ikke få noe pakke før i mars..mista i uke 23 i mai, så må over en liten kneik før jeg får babyting i hus..høres kanskje rart ut for dere andre, men det hender man får litt merkelige tanker i en sånn situasjon :)

Forstår jeg godt. :) Men kanskje du kan ønske deg noe til deg selv eller huset i denne runden, og til lille i mars runden? :)

Noen som har fått kjøpt noe enda eller? :D

Ligger litt bak skjema :p skal prøve å gjøre noe med det i dag :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Back
Topp