Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi fikk en smokk av vår hemmelige nissevenn, å skulle så gjerne hatt flere av denne typenSnuppa elsker den smokken
Så hvem er du
?
![]()
Vi fikk en smokk av vår hemmelige nissevenn, å skulle så gjerne hatt flere av denne typenSnuppa elsker den smokken
Så hvem er du
?
![]()
Rekker opp handa!Den er kjøpt på en liten lokal butikk her i Drammen, men man finner de på babyshop. Den skal blant annet være god med tanke på å ikke påvirke tannstillingen, i følge damen i butikken
Så nydelig hun er!!! Hun kledde smokken, men alt kler jo den smukke![]()
Tusen takkIkke meg heller, men må bare kommentere bildet. Noe så nydelig! Skjønne lille som holder fast i kosefilla![]()
Tusen takkIkke meg heller, men må bare kommentere bildet. Noe så nydelig! Skjønne lille som holder fast i kosefilla![]()
Bare hyggelig! Beklager at det tok sånn tid. Den ble i utgangspinktet sendt 6.desember men ble liggende på et postkontor i Drammen. Var ikke bare bare å spore den opp tydeligvisWiiiDa kan ja takke deg da
1000 takk for gaven
![]()
Vi har lagt vår elsk på smokken, søkt på nettet, men utsolgt overalt![]()
Tusen takk ❤❤❤ Vi er helt forelsket![]()
Bare hyggelig! Beklager at det tok sånn tid. Den ble i utgangspinktet sendt 6.desember men ble liggende på et postkontor i Drammen. Var ikke bare bare å spore den opp tydeligvis
Si i fra hvis de ikke har på deres babyshop, så kan jeg hjelpe til med å skaffe noen vettu![]()
Kan sjekke jeg vettuDet går braDet er tydelig at man ikke kan stole på posten alltid
![]()
Hvis du en dag skal innom den butikken, kunne du sett etter en sånn type smokk til? Vi har ikke babyshop her, å den er utsolgt overalt på nettet
Den er tydeligvis populær!
Det går braDet er tydelig at man ikke kan stole på posten alltid
![]()
Hvis du en dag skal innom den butikken, kunne du sett etter en sånn type smokk til? Vi har ikke babyshop her, å den er utsolgt overalt på nettet
Den er tydeligvis populær!
Har ingen av delene i nærhetenJeg mener de selger sånne smokker på vitus apotek og barnas hus også!![]()