Hemmelig nissevenn? Hvem :)?

Gullnr5

Glad i forumet
Vi fikk en smokk av vår hemmelige nissevenn, å skulle så gjerne hatt flere av denne typen :) Snuppa elsker den smokken :) Så hvem er du :D?

f91723239b367378ccfc086b90e52a7f

Rekker opp handa!❤️ Den er kjøpt på en liten lokal butikk her i Drammen, men man finner de på babyshop. Den skal blant annet være god med tanke på å ikke påvirke tannstillingen, i følge damen i butikken :-)

Så nydelig hun er!!! Hun kledde smokken, men alt kler jo den smukke;)

Rekker opp handa!❤️ Den er kjøpt på en liten lokal butikk her i Drammen, men man finner de på babyshop. Den skal blant annet være god med tanke på å ikke påvirke tannstillingen, i følge damen i butikken :-)

Så nydelig hun er!!! Hun kledde smokken, men alt kler jo den smukke;)

Wiii :D Da kan ja takke deg da :D 1000 takk for gaven :D

Vi har lagt vår elsk på smokken, søkt på nettet, men utsolgt overalt :P

Tusen takk ❤❤❤ Vi er helt forelsket :D

Wiii :D Da kan ja takke deg da :D 1000 takk for gaven :D

Vi har lagt vår elsk på smokken, søkt på nettet, men utsolgt overalt :P

Tusen takk ❤❤❤ Vi er helt forelsket :D
Bare hyggelig! Beklager at det tok sånn tid. Den ble i utgangspinktet sendt 6.desember men ble liggende på et postkontor i Drammen. Var ikke bare bare å spore den opp tydeligvis :P
Si i fra hvis de ikke har på deres babyshop, så kan jeg hjelpe til med å skaffe noen vettu :-)

Bare hyggelig! Beklager at det tok sånn tid. Den ble i utgangspinktet sendt 6.desember men ble liggende på et postkontor i Drammen. Var ikke bare bare å spore den opp tydeligvis :P
Si i fra hvis de ikke har på deres babyshop, så kan jeg hjelpe til med å skaffe noen vettu :-)

Det går bra ;) Det er tydelig at man ikke kan stole på posten alltid :P

Hvis du en dag skal innom den butikken, kunne du sett etter en sånn type smokk til :)? Vi har ikke babyshop her, å den er utsolgt overalt på nettet :) Den er tydeligvis populær!

Hvis du en dag skal innom den butikken, kunne du sett etter en sånn type smokk til :)? Vi har ikke babyshop her, å den er utsolgt overalt på nettet :) Den er tydeligvis populær!
Kan sjekke jeg vettu:-) Skal nok til byen i løpet av neste uke.

Jeg mener de selger sånne smokker på vitus apotek og barnas hus også!:)

Hva heter denne smokken som dere skryter så mye av? ☺ Fikk lyst til å kjøpe den og prøve til vår lille frøken! ☺

Back
Topp