Hemmelig navn?

Nå har ikke vi funnet noe navn, men når vi finner det, så blir vi å holde det hemmelig til han er født :)

Det er nok ingen som kommer til å vite hva navnet til babyen i magen er før etter hun er født. Av den enkle grunn at vi foreldrene veit det heller ikke :P Vi lager nå bare lister med hvilke navn vi synes er fine og fjerner noen etter hvert som de ikke føles like riktig som andre. Andre må gjerne se listene, men de kan prøve seg å si noe på navnene. Det blir fort tyst når jeg sier at det er fint det ikke er DU som skal navngi VÅRT barn :)

Jeg har aldri med venninnene sine barn eller med tantebarna uttalt med noe om navnene de har valgt i forkant. Det er ikke mitt sted å uttale meg om, vi alle blir jo vant til navnene uansett :)

Her kommer ikke noen til å få vite navn, men det er nok fordi vi ikke kommer til å bestemme oss før ungen er ute og gjerne flere dager gammel. :p Vi tenker på og vurderer flere navn, men vi sier ikke de til noe. Først og fremst fordi jeg er redd vi blir påvirket av andres meninger.

Har tanker om navn. Men bestemmer ossikke før han er ute

Her skrev vi navn så fort vi fikk vite kjønn på facebook :) Ingen som har sagt noe på navnet heller.

Her holder vi navnet for oss selv til fødsel har nære familiemedlemmer som tar navn fra oss flere ganger og gir samme navn som vi allerede har på barna :/ nå begynner jeg å bli rimelig lei av det og den oppførselen så nå blir ikke navn snakket om til noen lenger. Blæææ

Back
Topp