Hemmelig mammavenn!

dirfloS

Betatt av forumet
Noen som vil være med på en ny runde med hemmelig venn? men denne gangen med gave til mammaene? 

I tilfelle send meg en pm med nick, navn og adresse  også skriver dere også at dere vil være med i denne tråden, og litt om dere selv. 

Påmelding innen 1 august og gave sendt innen 30 august? 

Hei, Tina heter jeg :) Bor i Bodø med min fantastiske forlovede Lars og nydelig sønn Oliver. Er også gravid på nytt med termin i februar :)

Jeg driver litt med scrapping, og har funnet fram symaskinen igjen for å sy babyklær og diverse småting. Ellers elsker jeg interiør, fargene lilla, sølv og hvit går igjen.

Hei hei!

Lillian heter jeg, og jeg er mamma til den nydelige gutten min som heter Theodor.
Vi to bor i ett stort hus på landet sammen med han som har vært min i nærmere ti år nå.
Jeg er snart 27 år, jobber deltid på kjøkken og kafeteria.

Min store innteresse er interiør, elsker den lyse, landlige stilen. Og har jeg tid til overs så pusler jeg og styrer rundt i huset, eller i hager på sommerhalvåret. :)

Det var vel det viktigste å fortelle om meg... :)

Jeg heter Marte og bor i Trondheim. Er mammaen til vakreste Matilda, og lykkelig gift :)

Jeg elsker fine interiørting og har vel en ganske enkel og minimalistisk stil (så det meste passer inn). I tillegg er jeg glad i sminke og dill dall. Elsker smykker, armbånd, øredobber og alt annet lignende :)

jeg bor i grimstad med sambo og lille jente vår Ingrid Andrea:) jeg er egentlig fra litauen. kom til Norge 5,5 år siden på ferie:) men men det blei sånn at jeg blitt boendes her:) angrer ikke:) er 29år. liker scrapbooking, hekle, strikke, ta bilder og masssssse annet:)

Jeg er en mamma på 27 år, blir 28 i desember.. 
Bor med mine kjære, mann, snuppa og pusekatt, i 3. etasje uten heis ;) Jeg jobber som økonomimedarbeider for ett (forretnings)reisebyrå, og trives med det for nå. 

Den fritiden som er igjen etter at snuppa har lagt seg, går med til
- SANG
- data og tv....... :p 
- scrapping
- lesing - både bøker og blader! 
- venner
Er glad i å pynte meg, men føler at det sjeldent er anledning til det :p Er også en skap-interiørarkitekt - elsker å drive med sånt! :D 
Hmm.. Ja.. Vet ikke helt hva mer jeg skal skrive nå jeg.. :p

Solfrid her;)
Jeg er en scrapper og kortlager, elsker å lage ting med hendene.
nygift;) og driver å skifter gulv på stua og har kjøpt ny spisestue og sofa.
så her er litt om hva som opptar meg om dagen;)

Mari er mitt navn! Jeg er 26 år, førskolelærer og mamma til en nydelig gutt. Forlovet med min kjære. 

Jeg finnes ikke kreativ, jeg er ingen lesehest og er en skikkelig krussedull når det kommer til garn.

Derimot...
Om dagen digger jeg;
- interiørstæsj (HVITT og moderne! Skilt! Gammeldagse gjenstander!)
- UGLER! (ikke statuer, men feks ugler på vesker, skjerf osv.)
- stearinlys
... og fargene hvitt, brunt, beige og andre jordfarger.

Frist for å sende er flyttet til 5 sept;) 

Back
Topp