?hemmelig julevenn?

Benjamin sin mamma

Elsker forumet
Januarhula 2014
Da er det på tide meg ny hemmelig venn runde [:D] Grensen er på 200 kr, vist det er greit for alle! (?)

For å få det mest rettferdig, får eg en vennine til å dele nick til hverandre siden eg skal vere med og.

påmeldingsfrist: 5 november

sendefrist: 1 desember (slik at alle skal få pakkene sine før romjula)

Du sender adr på pm til meg slik, så gir eg 1 person til hver:

Nick
Navn
gateadr
kommune

Personer som er med: (eg tilføyer på lista etterhvert eg får pm)

?siri91
fått
adr
?noor08
fått adr
?prinsesse jasmin
fått adr
?mamman til Kiera
fått adr
?megs
fått adr
?Lone_mor
fått adr
?almara fått adr
?tuttelure fått adr
?mammatilstorm fått adr
?Elsure fått adr
?sofia08 fått adr
?mor for første gang fått adr
?Ammetåka fått adr
?*HeffaOgMini* fått adr
?*Ann helen* fått adr
?MammateTheo06_Kian08 fått adr

Ønskeliste:

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=16316826&mpage=1&key=�

Skal vi gi gaver til mor eller barn - hva synes dere?

Jeg stemmer på barn;)

ORIGINAL: mammatilstorm

Ja barn [:)]

enig [:)] enklest det [:D]

ORIGINAL: Benjamin sin mamma

Ja barn [:)]

enig [:)] enklest det [:D]

jeg er å enig [:D][8D]

Vi må få laget en ønskelistetråd også :)

Benjamin sin mamma:
Her er slik vi gjør det i en annen hemlis gruppe jeg er med i : Vi deler påmeldingslisten i to, hvorpå to av oss har halve listen hver som vi deler ut. Da har hver av oss ansvaret for sin lille gruppe å dele ut adresser samt skirive avsløringen :) Det kan jo være en ide, så slipper du å vite hvem som sender til deg

ORIGINAL: Mamman til Kiera

Vi må få laget en ønskelistetråd også :)

Benjamin sin mamma:
Her er slik vi gjør det i en annen hemlis gruppe jeg er med i : Vi deler påmeldingslisten i to, hvorpå to av oss har halve listen hver som vi deler ut. Da har hver av oss ansvaret for sin lille gruppe å dele ut adresser samt skirive avsløringen :) Det kan jo være en ide, så slipper du å vite hvem som sender til deg

den var ikkje dum, da slipper eg å bry vennina mi og [:D][:D] noen som melder seg friville til å ta halve lista? [;)]

Jeg kan godt gjøre det jeg :) Har gjort det endel ganger før på andre gruppa 

Jeg kan godt gjøre det jeg :) Har gjort det endel ganger før på andre gruppa 

good [:D] da deler vi lista den dagen påmeldingsfristen er over [;)]

Vi kan jo gjøre det utrolig enkelt :)

Man skriver hva man ønsker seg i ønskelistetråden enten til mamman eller til bebiss.. så kan din hemmelige venn -velge- om hun vil kjøpe/lage noe til mamma, bebiss eller begge to.

Husk at hjemmelagde gaver også kan være kjempefine :D

Man skriver hva man ønsker seg i ønskelistetråden enten til mamman eller til bebiss.. så kan din hemmelige venn -velge- om hun vil kjøpe/lage noe til mamma, bebiss eller begge to.

japp, helt enig med den.. og vist det er noe spes folk trenger/vil ha kan dei si i fra om det [:D]

For å si det sånn, min hemmelige venn får IKKE noe hjemmelaget. Huff stakkars da hadde hun blitt skuffet[8D][:D][:)]

For å si det sånn, min hemmelige venn får IKKE noe hjemmelaget. Huff stakkars da hadde hun blitt skuffet[8D][:D][:)]

Haha! Sign[:D] Kunne jo laget en søt dorullnisse, er alt jeg kan lage tror jeg[:D]

enig :)

jeg har sendt adresse ol,for en stund siden! ser at det ikke er registrert bare[:)][8D]

Jeg knabbet nettopp enda en ide fra den andre gruppa mi :)

I og med at man skal gjette litt hvem denne vennen er så ødelegger det litt når det står avsender på pakken. Men det -bør- jo stå en avsender på pakken sånn just in case.

Hva om alle bruker min eller Benjamin sin mamma (siden vi deler ut venner) sin adresse som avsenderadresse så klarer iallefall ingen å gjette det ut fra avsender.. litt mer vanskelig [:D]

Hva tror dere?

Jeg knabbet nettopp enda en ide fra den andre gruppa mi :)

I og med at man skal gjette litt hvem denne vennen er så ødelegger det litt når det står avsender på pakken. Men det -bør- jo stå en avsender på pakken sånn just in case.

Hva om alle bruker min eller Benjamin sin mamma (siden vi deler ut venner) sin adresse som avsenderadresse så klarer iallefall ingen å gjette det ut fra avsender.. litt mer vanskelig [:D]

Hva tror dere?

Det var veldig lurt[:)]

Back
Topp