Hemmelig hvor lenge??

Snickers

Gift med forumet
Er det bare jeg/vi som ikke har sgat noe til noen enda??

Vi kommer nok til å tie still til vi har vært på u-lyd, vi :-)

Første gang sa vi det omtrent samme dagen-hehe, men sist så sa vi det etter u-lyd. Da sprang eldsten i huset ut i døra når mormor og morfar kom og ropte at han skulle bli storebror :-)

vi har ikke sagt et ord til noen enda, kommer ikke til å gjøre det før det har gått 12 uker, og hjerteslag er hørt, eller ultralyd i uke 18 [;)]

Her er det mange som vet det - har spredt seglitt kan du si... men det er ikkd offisielt enda heldigvis[;)]

her har jeg fortalt dem fleste jeg omgås selv om jeg er bare 8 uker. Jeg har vært så dårlig, blitt sykemeldt fra jobb, og vært bedt på flere fester og ikke drukket så folk hadde skjønt det uansett. Å så ser jeg ikke poenget i å gå  å skjule gleden [:D] 
Kommer til å dele sorgen hvis jeg mister uansett....

Her er det offisielt. Skulle egentlig vente til neste uke, altså uke 12, men samboern fant ut at han ville si det på jobben sin før han gikk ut i ferie i dag. Så nå vet alle som har trengt å vite det. Ganske åpent nå ja :)
Men er godt også å ikke måtte gå med store klær for å dekke magen eller komme med unnskyldninger for å ikke være med på ting og sånne ting. [:D]

Har sagt det til nærmeste familie og venner. Dette fordi det ikke går an å skjule det pga at jeg er så dårlig. Og for at vi hadde lyst til å si det. [:D]
Tipper vi gjør det sånn helt offisielt rundt uke 14.

Har fortalt det til dei nærmeste og noen på jobben, skulle egentlig jobbe 90% neste år men gjekk opp att i 100 når eg vart gravid og da sa ei på jobb: er du gravid igjen da og eg berre lo og da skjønte ho det og sa jo det til styraren i bhg raskt da sia eg ville opp att i 100[:)]

hos oss vet alle det siden vi har vært igjennom 5 runder med prøverør. Ikke lett og holde ting hemlig da [:D]

Vi hadde tenkt å holde det hemmelig til etter uke 12 i hvertfall. Men så skal vi tilbringe ferien på hytta sammen med mine svigerforeldre. Da lever man så tett på hverandre at det vil være vanskelig å skjule det. Det vil være vårt første barn og svigerforeldrene venter veldig på å endelig å få bli besteforeldre. :-) Så er vi så spente selv og og gleder oss sånn til å bli foreldre for første gang, at det blir mer og mer vanskelig å ikke si noe. Skal også på en del fester nå i ferien. Så nå bli det slik at vi først forteller det til foreldrene til samboeren min når vi treffer dem på hytta og til mine foreldre på telefonen og så til de nærmeste vennene våre. Det blir spennende! :-)

vi hadde tenkt å holde det hemlig te etter 12 uker eller te e hadde vært hos jormora te uka..men di nærmese har vist det siden e var 5 uker på vei siden vært dårlig å ho lille vet det..vile ikke skjule det for ho å som dere ser på avtaren er det ikke let å skule det lenger,,bilde i avtaren e jo tatt for 2 uker siden[8D]
så i forje uke fikk stort set alle vite det som spurte

Her er det offisielt, vi fortalte det rundt uke 10! Godt å slippe å skjule gleden[:D] Har vært på UL og sett at alt er OK så da håper vi det sitter, kommer til å dele sorgen uansett om jeg mister nå, så sent...

Har fortalt det til min bestestebesteveninne og en veldig god bv-veninne som vet hvem jer eg i rl.
Bortsett fra det er det ingen som vet! [:)] Har planer om å vente til 12 uker er passerte og første kontroll unnagjordt[;)]

Vi fortalte det til nærmeste familie og venner nesten med en gang (6+3 uker på vei).
Jeg var dårlig, fikk mage tidlig og i tillegg var vi invitert i flere selskapligheter hvor jeg ikke lenger kunne ta meg et glass, så det var like greit å si det. Vi tenkte at hvis vi mister, så vil vi dele det også.

blir offentlig gjort på lørdag [:)] snuppa sin bursdag [:)] men blir bare til nærmeste familien, og faddere til snuppa som får vite det da..da er jeg 10+6.. venner får vente litt til...får vite det om de spør tenker jeg [:)] 

men må vel si det på jobben snart..før ryktet sprer seg til min kollega..( facebook jævler ute i verden... [:-])

fortalte det til mange den dagen jeg fikk pos test uke 4.
Syns det med å vente til 12 uker er litt gammeldags jeg da, så jeg har alltid sagt det med en gang

Vi har fortalt det til familie, venner og på jobb.[:D]
Jobber i en liten bedrift, vanskelig å skjule den oppblåste magen og rundene med kvalme/oppkast.

Vi hadde egentlig tenkt å vente med å si det til folk før hvertfall etter uke 12.... Bortsett fra foreldrene våre.
Men min kjære svigerfar syns det var så morro, så han delte det med alle når jeg var 8 uker på vei...hehe!

Så, alle vet det, men jeg har nesten ikke sagt det til noen [8D]

De fleste i min familie visste det nesten før jeg visste det, så de spurte meg direkte om jeg var gravid.....
Er ikke flink til å lyve, så de har visst det hele tiden. Men det er bare de nærmeste da...

Her har jeg sakt det til non veninner og til mamma.. gleder meg til vi skal si det til alle, er liksom så kjekt å snakke om:)

Back
Topp