Hemmelig Høstvenn

¤LinnPinnSukkerspinn

Betatt av forumet
Da tar jeg ansvaret for en runde med det, men blir ikke med på den selv[:)]

Påmeldingsfristen er 15 oktober, å de som ønsker å være med sender meg en pm med navn og adresse.

Sendefristen blir 31 oktober! Jeg ønsker da at dere sender meg en pm når dere har sendt gave å når dere mottar en gave, da er det litt lettere å få holde styr på at alle får å fange det fortere opp om noe skulle drøye med posten[:)] Minner om dette når jeg sender ut pm`er med hv til de som ønsker å være med.

Pris blir 200 + porto (si ifra om dere som skal være med mener prisen burde være noe annet[:)])

Så da er det bare å melde seg på folkens[:D], men vær så snill å vær sikkre på at dere klarer å overholde sende fristen før dere melder dere på[:)]...

lenge å vente helt til våren da? [;)]

ORIGINAL: *Carine*

He he, endret nå[8D], kan jeg skylle på ammtåken når jeg akkurat har sluttet å amme?...

ORIGINAL: ¤LinnPinnSukkerspinn

ORIGINAL: *Carine*

He he, endret nå[8D], kan jeg skylle på ammtåken når jeg akkurat har sluttet å amme?...

heheheh klart du kan [:)]

aldri vært me på dette før, er det til novemberbarna eller er det til novembermammaene man skal kjøpe noe til?

ORIGINAL: T.Js mamma

aldri vært me på dette før, er det til novemberbarna eller er det til novembermammaene man skal kjøpe noe til?

Jeg har bare vært med på hv runder der vi kjøper gave til barna, men kan jo være litt opp til hva man ønsker seg[:)]

3 påmeldte hittil[:)], kom igjen å bli med nå jenter.

Men er noen synes 200 + porto er litt mye. Så skal vi endre til 200 inkl porto, eller 150+ porto?

Eg er med [:D]

5 påmeldte hittil[:)], husk å sende meg pm med navn og adresse[:)]

Opp[:D].
Bare melde seg på jenter[;)]

[:)]

Ikke fler som vil være med?
5 stk påmeldte hittil[:)]

Hvor mange bør det være for at dere vil gjennomføre det?
Jeg kan arrangere for 5 jeg altså om det ikke melder seg på fler, men dere får jo avgjøre litt dere som har meldt dere på.

jeg syns det burde vært flere.... kom an da folkens[:)]  er ikke mye livat her inne nei[8D]

ja da heiv æ mæ på æ å. allti spennanes å være me på nå nytt.

6 stk påmeldte[:)].

Ja vi har noen dager til[:D], så bli med jenter[:D].

Back
Topp