Hemmelig gravid!

Jente24

Andre møte med forumet
Skriiiik!

Jeg er gravid med samboer, og vi fant det ut på fredag. Dette er fortsatt veldig mye å ta til seg, og vi har bestemt oss for å holde det hemmelig frem til vi har fått vite kjønn. Eller NÅR er det vanlig å fortelle? Dette var uplanlagt og kom som en stoor overraskelse. Men vi gleder oss! Ultralydundersøkelsen viste at jeg var 7+6 dager på vei. Har fortalt familie, men ikke venner... Men dør etter å fortelle det til alle. Finnes det noen andre februardamer her? :) Hadde vært hyggelig å komme i kontakt med noen i samme situasjon!

J24

Hei.

Vi har fortalt det til kommende besteforeldre, sjefene våres, og en par andre som absolutt ikke får lov til og si noe! Jeg valgte og fortelle min sjef dette pga evnt SA eller hvis jeg er i sykt dårlig form

Jeg døøøør seriøst etter og fortelle hele verden dette, men tenker jeg venter til etter uke 12. Er 5+2 nå

Kan være lurt å fortelle sjefen det ja.. Greia er at jeg nettopp har fått tilbud om ny stilling[emoji33] vet ikke helt hva jeg gjør...

Helt enig!! Jeg tenker også å vente til uke 12-18 :) gratulerer forresten! Når er termindatoen?

Gratulerer så mye :)

Er selv 21 år og venter nr 2. Med minstemann fikk familien vite det etter tul i uke 12. Går alt etter planen får familien vite det rundt 18 uker. Dette er fordi vi ønsker og fortelle det personlig og min familie bor langt vekke.

Bare til og takke ja til ny stillig og informere om graviditeten når du ønsker

Jeg kommer til og informere arbeidsplassen før jeg går ut i ferie, med mindre kvalmen kommer kraftig :/

Takk :)
17/2, men regner med jeg får ny på UL hvor de kan se utvikling :)

Når har du termin?

Gratulerer! :)

Gratulerer! Jeg er også 7+6 i dag [emoji1303], dog ikke ultralydbekreftet :)

Gratulerer:) Ønsker å holde det hemmelig så lenge som mulig her og, håper jeg klarer å holde meg til uke 12 i hvert fall! Er 6+5 i dag.

Back
Topp