Hemmelig forum?

Browneye

Forelsket i forumet
Marshmallows2021
Har mars fått hemmelig forum nå?:anyone

Hva er så spes. Med hemmelig forum.. Noe jeg ikke har fått med meg ser jeg... Hva skjer der liksom :happy????

Mja, så hemmelig er den vel ikke? :)
Det er en skjult gruppe som ikke alle og en hver kan komme inn på, samt at det er ett visst krav til aktivitet på gruppa. Dette gjør at man kan uttale seg litt friere og kanskje ta opp ting som en ikke ville tatt opp på en åpen gruppe hvor hvem som helst kan lese det.
Det er ett eget innlegg på toppen av den åpne gruppa om hvordan man blir med i den skjulte gruppa.

Hva er så spes. Med hemmelig forum.. Noe jeg ikke har fått med meg ser jeg... Hva skjer der liksom :happy????

Alt som skrives på åpent forum (altså her) kan leses av alle, og dukker opp i f.eks google-søk. Trenger ikke være innlogget. Så det er mange som holder igjen litt på info og detaljer her. Det er bare å melde seg inn i det skjulte forumet, det foregår stort sett det samme som her: Skravling pg deling av smått og stort :D

Ahaa... Det er det som er tinget altså.. Skjønner.. Nesten det samme altså bare litt mere safe .. Takk for at dere opplyste meg.. ;) jeg er ikke akkurat den mest aktive i denne platformen.. Så .. Holder meg her frem til mammaperm.. kanskje jeg får mer tid senere :happy: når jeg har mer fritid.. Håper bare babyen ikke blir kolikk som min første.. :dead:

Jeg er helt ny på dette, så hvordan finner man hemmelige forum?:) Ser andre har spurt om det, men jeg trenger det inn med teskje:knegg:

Jeg er helt ny på dette, så hvordan finner man hemmelige forum?:) Ser andre har spurt om det, men jeg trenger det inn med teskje:knegg:
Du kan lese infotråden om skjult gruppe, den ligger nest øverst her inne, der står det mer utfyllende :)

Back
Topp