Hemmelig forum..

En tråd i 'Desember 2018' startet av sengepolka, 5 Nov 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. sengepolka Elsker forumet

Heisann....

Jeg er blitt fjernet fra hemmelig forum og skjønner jo det... var ikke aktiv i det hele tatt. Lillegutt i magen ville komme for flere uker siden, men fikk stoppet det. Har hatt en grusom stressende sommer og høst og har måtte prioritere..

Men hva må jeg gjøre for å komme inn i gruppa igjen? Føler meg liksom litt ensom her ute :confused:

2. Hoppetau Gift med forumet Novemberlykke 2018 Vi som prøver :) Desemberlykke 2018 Sommerfuglene 2017

Du må vel være aktiv igjen. Det er vel de samme reglene som for å komme inn første gang, altså 50 innlegg på 1 måned :)

3. Nutteputt♥️ Gift med forumet ♡Julekulene 2021♡ Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

Hei!
    Hvordan går det med deg og lillegutt nå? ♥️ Er dette din første?

Jeg tror det er x antall innlegg som må skrives før man kan bli med i skjult forum, men jeg ville hørt med ansvarlig.

4. Annemor93 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Har ikke funnet noe hemmelig gruppe jeg :confused: jeg vil også gjerne være med

5. sengepolka Elsker forumet

Det går bra, jeg har svangerskap diabetes, akkurat som med første... så han er stor, men jeg er kommet over grensa... så han kan komme når som helst, men jeg blir satt igang om 4 uker pga størrelse. Dette er nummer 2, 7 år siden sist... ;)

6. sengepolka Elsker forumet

Kommer til å spamme alt her inne jeg nå da...

• Liker Liker x 1
  7. Hoppetau Gift med forumet Novemberlykke 2018 Vi som prøver :) Desemberlykke 2018 Sommerfuglene 2017

Bare kjør på :) Tag meg så kan jeg hjelpe deg :p

8. Hoppetau Gift med forumet Novemberlykke 2018 Vi som prøver :) Desemberlykke 2018 Sommerfuglene 2017

Reglene for opptak av skjult forum står i en tråd her. Husker ikke hva den heter akkurat nå, men heter noe med skjult gruppe:)

9. Turbo Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Desemberlykke 2018

Tror den kun er festa på skjult....?

• Liker Liker x 1
  10. Turbo Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Desemberlykke 2018

Et godt tips er å kommentere alle trådene på "våre leker"

11. Hoppetau Gift med forumet Novemberlykke 2018 Vi som prøver :) Desemberlykke 2018 Sommerfuglene 2017

12. Turbo Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Desemberlykke 2018

• Liker Liker x 1
    • Morsom Morsom x 1
  13. trina Gift med forumet Desemberlykke 2018

Du må ha skrevet 50 innlegg på en mnd i den åpne gruppa først, og deretter spørre om tilgang tror jeg

14. Annemor93 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Åja, ikke over 50 innlegg til sammen i forskjellige grupper men i desembergruppen?:)

Det blir lett, der er så lite som skjer der inne ennå og derfor så få som svarer i den gruppen... Får spamme med meg selv... :hilarious:

15. trina Gift med forumet Desemberlykke 2018

Ja, øverst i listen av tråder ser du innlegg som er festet. Der er det en tråd som forklarer om Skjult osv. Sjekk ut den

16. sengepolka Elsker forumet

Skal sette meg ned å lese... var jo med i gruppen, men datt jo helt av lasset.

Nå nærmer det seg og alle spørsmålene dukker opp :playful:

17. sengepolka Elsker forumet

Det var et fint tips...

18. sengepolka Elsker forumet

Er det aktivitet inne på det hemmelige forumet da?

Husker da jeg fikk forrige mann ble jeg helt avhengig av BV og det skjedde noe hele tiden, men den gangen hadde vi ikke hemmelig forum heller.....

19. Katch Glad i forumet Desemberlykke 2018 FebbisBebbis2021 ❄️

En god del mer aktivitet på skjult ja, åpent forum er jo nesten helt dødt dessverre.

20. sengepolka Elsker forumet

Så bra da... satser på å komme inn igjennom litt. :rolleyes:

Del denne siden