Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Blondiee
Poenget er vel også at vi ønsker at folk skal være litt aktive der inne og ikke bare lese hva oss andre skriver. Er vel ikke mye forlangt? [8|]
ORIGINAL: MonicaM
ORIGINAL: Blondiee
Poenget er vel også at vi ønsker at folk skal være litt aktive der inne og ikke bare lese hva oss andre skriver. Er vel ikke mye forlangt? [8|]
Enig. Det er ikke et forum for bare lesing.
Der deler man det aller meste, og da bør de som leser også ta seg tid til å svare.
ORIGINAL: Malin A
det er jo bare å spørre igjen så får du jo komme inn igjen!
Men enkelte skriver ganske personlig der inne og da syntes jo ikke de noe om at noen bare leser det de har skrevet uten feedback..
jeg skjønner de godt jeg
ORIGINAL: *Marsipanjenta*
hvorfor er det så galt å bare lese??? skjønner ikke det helt! prøver å svare de innleggene jeg har noe å bidra i... mange ting synes jeg faktisk det er vanskelig å svare noe på... Uansett melder meg ut av hele bv... LEI!!!!!
ORIGINAL: amona
hvorfor er det så galt å bare lese??? skjønner ikke det helt! prøver å svare de innleggene jeg har noe å bidra i... mange ting synes jeg faktisk det er vanskelig å svare noe på... Uansett melder meg ut av hele bv... LEI!!!!!
Helt enig. Har knapt tid til å lese, langt mindre å svare på alt. Og de fleste innleggene har jo allerede et svar som jeg hadde tenkt å gi
ORIGINAL: *Kula*
om dere som er "sinte" for at dere er blitt sletta hadde vært så aktive, så hadde dere fått med dere det at alle under 10 innlegg vil bli sletta [;)]
Det står i tråden om sletting der inne, å grunnen til slettinga er rett å slett pga at noen slarver om andre brukere noe som IKKE er aktuelt.
å det var ei hel liste over brukere registrert før jul som hadde under 10 innlegg, om en bruker ikke klarer å få skrevet mer en 10 ganger på godt over en mnd (mange registrert i høst også)ja da sier det seg vell selv at denne brukeren ikke er aktiv.
Da er den jo bare mer der for å lese om andre, å det har vært MANGE tråder å svare på.
men om du ønsker og komme inn igjen så er du hjertelig velkommen, ingen som stenger deg ute.
Bare å registrere seg på nytt så er problemet løst[;)]
om dere som er "sinte" for at dere er blitt sletta hadde vært så aktive, så hadde dere fått med dere det at alle under 10 innlegg vil bli sletta
ORIGINAL: Myfirst
Men kjære vene..
Det sier seg selv at inne på det lukka forumet så er det mange som deler sine innerste tanker.
Og det er MANGE der inne som ikke svarer, kun leser. Noen av medlemmene har opplevd å blitt slarvet om utenfor, og det vil vi ikke ha noe av!
Derfor ble det bestemt at de som ikke hadde mer en 10 innlegg ble sletta. Mange av de ble registrert i høst.
Vi ser jo tydelige tegn på at mange er der inne og leser da, når de har under 10 innlegg, og resten av oss har mellom 50 og 500.
Det at en ska være aktiv betyr ikke nødvendigvis at en skal være der inne hele tiden hver dag.
Jeg er der inne nå jeg har tid g lyst, har fortsatt over 100 innlegg[;)]
Det er og har vært mange innlegg som en kan svare på, så det er en dårlig unnskyldning.
Og om dere vil inn igjen så bare si ifra og bli litt mere aktive.
Dere hjertelig velkommen[;)]
ORIGINAL: ice
ORIGINAL: Myfirst
Men kjære vene..
Det sier seg selv at inne på det lukka forumet så er det mange som deler sine innerste tanker.
Og det er MANGE der inne som ikke svarer, kun leser. Noen av medlemmene har opplevd å blitt slarvet om utenfor, og det vil vi ikke ha noe av!
Derfor ble det bestemt at de som ikke hadde mer en 10 innlegg ble sletta. Mange av de ble registrert i høst.
Vi ser jo tydelige tegn på at mange er der inne og leser da, når de har under 10 innlegg, og resten av oss har mellom 50 og 500.
Det at en ska være aktiv betyr ikke nødvendigvis at en skal være der inne hele tiden hver dag.
Jeg er der inne nå jeg har tid g lyst, har fortsatt over 100 innlegg[;)]
Det er og har vært mange innlegg som en kan svare på, så det er en dårlig unnskyldning.
Og om dere vil inn igjen så bare si ifra og bli litt mere aktive.
Dere hjertelig velkommen[;)]
Signerer denne jeg![:)]
Trodde det var et forum for august 2010 jenter. Et sted hvor vi kunne skrive ting vi ikke ville skrive på et åpent forum. Men det er tydeligvis et forum for utvalgte augustjenter. De som er mest aktive. Gidder ikke være mer aktiv "bare" for å være inne i gjengen! Tror dere virkelig at det bare er de som ikke skriver noe som sladrer?? Hørtes litt naivt ut! Dessuten er jeg imot utestenging! Og det er det dere driver med! Barnslig!