hemmelig forum...

trippi

Betatt av forumet
Er eg blitt kasta ut???????????????????
komme ikkje inn....

Det var en liten "opprydning" der her om dagen for å luke ut de som bare ser på hva andre skriver men som ikke har vært noe særlig aktive, men tror det bare er å spørre igjen [:)]

Eg leste noe sånn i går ja, men det går vel an å gi en forvarsel, å kansje snakke sammen alle de som kan kaste ut noen....
Kjenner jo en av de jo...
Er ikke den mest aktive, men har dessverre ikke tid til å svare så mye...
DÅRLIG GJORT!!!!!!!!!!!

Veit ikke hva som ble gjort før slettinga, men tror det var de som bare hadde 10 innlegg eller noe som ble slettet. Men det er ikke verre enn å forklare situasjonen, så får du komme inn igjen tror jeg.

Greia er vel at de fleste som ble sletta sikkert ikke en gang merker at de har blitt sletta, nettopp fordi de er lite aktive.

ORIGINAL: Blondiee

Poenget er vel også at vi ønsker at folk skal være litt aktive der inne og ikke bare lese hva oss andre skriver. Er vel ikke mye forlangt? [8|]

Enig. Det er ikke et forum for bare lesing.
Der deler man det aller meste, og da bør de som leser også ta seg tid til å svare.

ORIGINAL: MonicaM

ORIGINAL: Blondiee

Poenget er vel også at vi ønsker at folk skal være litt aktive der inne og ikke bare lese hva oss andre skriver. Er vel ikke mye forlangt? [8|]

Enig. Det er ikke et forum for bare lesing.
Der deler man det aller meste, og da bør de som leser også ta seg tid til å svare.

enig!
jeg feks lager sjeldent tråder, men er flink til å svare!

det er jo bare å spørre igjen så får du jo komme inn igjen!
Men enkelte skriver ganske personlig der inne og da syntes jo ikke de noe om at noen bare leser det de har skrevet uten feedback..
jeg skjønner de godt jeg

ORIGINAL: Malin A

det er jo bare å spørre igjen så får du jo komme inn igjen!
Men enkelte skriver ganske personlig der inne og da syntes jo ikke de noe om at noen bare leser det de har skrevet uten feedback..
jeg skjønner de godt jeg

signerer denne[:)]

ORIGINAL: *Marsipanjenta*

hvorfor er det så galt å bare lese??? skjønner ikke det helt! prøver å svare de innleggene jeg har noe å bidra i... mange ting synes jeg faktisk det er vanskelig å svare noe på... Uansett melder meg ut av hele bv... LEI!!!!!

Helt enig. Har knapt tid til å lese, langt mindre å svare på alt. Og de fleste innleggene har jo allerede et svar som jeg hadde tenkt å gi

ORIGINAL: amona

hvorfor er det så galt å bare lese??? skjønner ikke det helt! prøver å svare de innleggene jeg har noe å bidra i... mange ting synes jeg faktisk det er vanskelig å svare noe på... Uansett melder meg ut av hele bv... LEI!!!!!

Helt enig. Har knapt tid til å lese, langt mindre å svare på alt. Og de fleste innleggene har jo allerede et svar som jeg hadde tenkt å gi

nettopp derfor eg ikkje svare pga d svare fins allerede 3 ganger... men greit d, ska holla meg vekke eg....

om dere som er "sinte" for at dere er blitt sletta hadde vært så aktive, så hadde dere fått med dere det at alle under 10 innlegg vil bli sletta [;)]
Det står i tråden om sletting der inne, å grunnen til slettinga er rett å slett pga at noen slarver om andre brukere noe som IKKE er aktuelt.
å det var ei hel liste over brukere registrert før jul som hadde under 10 innlegg, om en bruker ikke klarer å få skrevet mer en 10 ganger på godt over en mnd (mange registrert i høst også)ja da sier det seg vell selv at denne brukeren ikke er aktiv.
Da er den jo bare mer der for å lese om andre, å det har vært MANGE tråder å svare på.

men om du ønsker og komme inn igjen så er du hjertelig velkommen, ingen som stenger deg ute.
Bare å registrere seg på nytt så er problemet løst[;)]

ORIGINAL: *Kula*

om dere som er "sinte" for at dere er blitt sletta hadde vært så aktive, så hadde dere fått med dere det at alle under 10 innlegg vil bli sletta [;)]
Det står i tråden om sletting der inne, å grunnen til slettinga er rett å slett pga at noen slarver om andre brukere noe som IKKE er aktuelt.
å det var ei hel liste over brukere registrert før jul som hadde under 10 innlegg, om en bruker ikke klarer å få skrevet mer en 10 ganger på godt over en mnd (mange registrert i høst også)ja da sier det seg vell selv at denne brukeren ikke er aktiv.
Da er den jo bare mer der for å lese om andre, å det har vært MANGE tråder å svare på.

men om du ønsker og komme inn igjen så er du hjertelig velkommen, ingen som stenger deg ute.
Bare å registrere seg på nytt så er problemet løst[;)]

om dere som er "sinte" for at dere er blitt sletta hadde vært så aktive, så hadde dere fått med dere det at alle under 10 innlegg vil bli sletta

Men ser nå at den tråden om sletting av under 10 innlegg ble skrevet tirsdag kveld, og Trippi (og sikkert de andre) ble slettet innen onsdag kveld. Betyr det at for å være aktiv må en svare så mye som mulig, og i tillegg være inne på forumet HVER dag. For det er ikke jeg vertfall.
Hadde heller ikke sett den innlegget om sletting før det kom opp i denne tråden.

Forstår at dere vil "sile" ut noen, men kanskje litt raske i avtrekkeren denne gangen..

Men kjære vene..
Det sier seg selv at inne på det lukka forumet så er det mange som deler sine innerste tanker.
Og det er MANGE der inne som ikke svarer, kun leser. Noen av medlemmene har opplevd å blitt slarvet om utenfor, og det vil vi ikke ha noe av!
Derfor ble det bestemt at de som ikke hadde mer en 10 innlegg ble sletta. Mange av de ble registrert i høst.
Vi ser jo tydelige tegn på at mange er der inne og leser da, når de har under 10 innlegg, og resten av oss har mellom 50 og 500.

Det at en ska være aktiv betyr ikke nødvendigvis at en skal være der inne hele tiden, hver dag.
Jeg er der inne når jeg har tid og lyst, har fortsatt over 100 innlegg[;)]

Det er, og har vært mange innlegg som en kan svare på, så det er en dårlig unnskyldning.
Og om dere vil inn igjen så bare si ifra, og bli litt mere aktive.
Dere hjertelig velkommen[;)]

ORIGINAL: Myfirst

Men kjære vene..
Det sier seg selv at inne på det lukka forumet så er det mange som deler sine innerste tanker.
Og det er MANGE der inne som ikke svarer, kun leser. Noen av medlemmene har opplevd å blitt slarvet om utenfor, og det vil vi ikke ha noe av!
Derfor ble det bestemt at de som ikke hadde mer en 10 innlegg ble sletta. Mange av de ble registrert i høst.
Vi ser jo tydelige tegn på at mange er der inne og leser da, når de har under 10 innlegg, og resten av oss har mellom 50 og 500.

Det at en ska være aktiv betyr ikke nødvendigvis at en skal være der inne hele tiden hver dag.
Jeg er der inne nå jeg har tid g lyst, har fortsatt over 100 innlegg[;)]

Det er og har vært mange innlegg som en kan svare på, så det er en dårlig unnskyldning.
Og om dere vil inn igjen så bare si ifra og bli litt mere aktive.

Signerer denne jeg![:)]

ORIGINAL: ice

ORIGINAL: Myfirst

Men kjære vene..

Det at en ska være aktiv betyr ikke nødvendigvis at en skal være der inne hele tiden hver dag.
Jeg er der inne nå jeg har tid g lyst, har fortsatt over 100 innlegg[;)]

Det er og har vært mange innlegg som en kan svare på, så det er en dårlig unnskyldning.
Og om dere vil inn igjen så bare si ifra og bli litt mere aktive.

Signerer denne jeg![:)]

jeg også..![:)]

Trodde det var et forum for august 2010 jenter. Et sted hvor vi kunne skrive ting vi ikke ville skrive på et åpent forum. Men det er tydeligvis et forum for utvalgte augustjenter. De som er mest aktive. Gidder ikke være mer aktiv "bare" for å være inne i gjengen! Tror dere virkelig at det bare er de som ikke skriver noe som sladrer?? Hørtes litt naivt ut! Dessuten er jeg imot utestenging! Og det er det dere driver med! Barnslig!

Det har vel hele veien blitt poengtert at det er et forum for aktive BV august jenter?
Utestegning er helt feil ord etter min mening. Er man aktiv er man ikke utestengt.
10 innlegg siden høsten 2010 eller januar 2011 er vel ikke mye å be om synes nå jeg.

ORIGINAL: lindaa87

jeg orker ikke prøve å bli med engang[;)]

samme her [:)] er ikke så ofte jeg svarer på noe heller så er vel ikke "kvalifisert" til å bli med [8D]

Back
Topp