Hemmelig forum - hjelp!

Spiren2018

Glad i forumet
Mailykke 2018
Kan noen hjelpe meg å komme inn? Har vært medlem lenge, og har mange innlegg (50+). Hver gang jeg er inne på informasjonsinnlegget for hemmelig gruppe og skal klikke på linken til hun som administrerer får jeg beskjed om at jeg må logge inn for å gjøre det, selv om jeg er pålogget [emoji849] synes det er ganske mye tull med denne appen hele veien. #L-E-I
Sorry for å poste dette kjedelige innlegget mellom all babypraten men håper noen vet råd [emoji16]

Nei, men når jeg logger inn i nettleser får jeg beskjed om at brukeren min ikke finnes [emoji23] så jeg er her inne på app som alltid er pålogget.

Jeg har svart deg to ganger på pm i dag ;)

Jeg har testet brukeren din på alle tenkelig og utenkelig måter, og uansett hva jeg gjør så fungerer den optimalt herifra. Men jeg ser at du har byttet passord veldig mange ganger siden lørdag, der ligger nok problemet. Ikke bytt passord, bruk det du har fått tilsendt nå sist.

Har du problemer med appen så logg inn via nettleser.

Det er heller ikke loggført noen feil på noen av appene i dag, så problemet ligger kanskje i mobilen din?

Jeg har svart deg to ganger på pm i dag ;)

Jeg har testet brukeren din på alle tenkelig og utenkelig måter, og uansett hva jeg gjør så fungerer den optimalt herifra. Men jeg ser at du har byttet passord veldig mange ganger siden lørdag, der ligger nok problemet. Ikke bytt passord, bruk det du har fått tilsendt nå sist.

Har du problemer med appen så logg inn via nettleser.

Det er heller ikke loggført noen feil på noen av appene i dag, så problemet ligger kanskje i mobilen din?

Jeg har ikke fått noen meldinger fra deg i dag, men jeg har sendt deg en (før jeg laget denne tråden).

Jeg kommer ikke inn via nettleser heller, for den gir samme beskjed som appen: at brukeren ikke finnes .

Eneste mulighet jeg har for å komme videre er å bytte passord, mottar nytt passord, men så virker ikke det heller. Er en grunn til at jeg byttet passord i utgangspunktet (altså fordi jeg ikke kom inn pga at "brukeren ikke finnes"). Ikke for moro skyld [emoji111]️[emoji38]

ang telefonen så er det en forholdsvis ny iPhone og jeg har kun problemer med innlogging her og i nettleseren. Alle andre apper fungerer. Pussige er at når jeg skal melde hun som kan legge meg til i skjult gruppe, får jeg plutselig beskjed om at jeg er utlogget og må logge inn for å melde. Selv om jeg er pålogget .

Prøv gjerne å sende meg en melding til på innboks så slipper vi å spamme gruppen.

Kan noen hjelpe meg å komme inn? Har vært medlem lenge, og har mange innlegg (50+). Hver gang jeg er inne på informasjonsinnlegget for hemmelig gruppe og skal klikke på linken til hun som administrerer får jeg beskjed om at jeg må logge inn for å gjøre det, selv om jeg er pålogget [emoji849] synes det er ganske mye tull med denne appen hele veien. #L-E-I
Sorry for å poste dette kjedelige innlegget mellom all babypraten men håper noen vet råd [emoji16]

Jeg også sliter med akkurat det samme.. skal jeg logge inn via nettleser får jeg beskjed om at bruker ikke finnes, og lager jeg nytt passord funker det bare enten på appen eller på nettleseren, ikke begge steder.. frustrerende da jeg også vil inn i den hemmelige gruppen [emoji25]

Jeg også sliter med akkurat det samme.. skal jeg logge inn via nettleser får jeg beskjed om at bruker ikke finnes, og lager jeg nytt passord funker det bare enten på appen eller på nettleseren, ikke begge steder.. frustrerende da jeg også vil inn i den hemmelige gruppen [emoji25]

Hørtes kjent ut [emoji28] holdt på og styret med det der i snart en uke. Vært i kontakt med både forumansvarlig og IT-support. Ser i app-store at flere har erfart det samme med brukeren sin, og ratet appen lavt pga det. De skriver også at de har fått beskjed om å bruke nettleser, men det hjelper lite om man får beskjed om at man ikke finnes

Hørtes kjent ut [emoji28] holdt på og styret med det der i snart en uke. Vært i kontakt med både forumansvarlig og IT-support. Ser i app-store at flere har erfart det samme med brukeren sin, og ratet appen lavt pga det. De skriver også at de har fått beskjed om å bruke nettleser, men det hjelper lite om man får beskjed om at man ikke finnes

Det er så frustrerende altså. Jeg tror jeg har bytta frem og tilbake passord 20 ganger siden starten av september. Jeg har ikke orka å kontakte support enda, men kjenner nå at jeg har veldig lyst inn i den hemmelige gruppen, så spørs om jeg må ta det videre. Håper det kan ordne seg..[emoji1317]

Jeg har ikke fått noen meldinger fra deg i dag, men jeg har sendt deg en (før jeg laget denne tråden).

Jeg kommer ikke inn via nettleser heller, for den gir samme beskjed som appen: at brukeren ikke finnes .

Eneste mulighet jeg har for å komme videre er å bytte passord, mottar nytt passord, men så virker ikke det heller. Er en grunn til at jeg byttet passord i utgangspunktet (altså fordi jeg ikke kom inn pga at "brukeren ikke finnes"). Ikke for moro skyld [emoji111]️[emoji38]

ang telefonen så er det en forholdsvis ny iPhone og jeg har kun problemer med innlogging her og i nettleseren. Alle andre apper fungerer. Pussige er at når jeg skal melde hun som kan legge meg til i skjult gruppe, får jeg plutselig beskjed om at jeg er utlogget og må logge inn for å melde. Selv om jeg er pålogget .

Prøv gjerne å sende meg en melding til på innboks så slipper vi å spamme gruppen.

Hver gang jeg har logget inn på din bruker så står pmene fra meg som ulest hos deg.

Istedenfor å be om passord: Bruk det jeg har sendt deg.

:)

Hvem andre enn meg har du vært i kontakt med? Flott om du sender meg navn på pm så jeg kan få sjekket opp dette mer.

Kan du sende meg en pm eller mail om dette så kan jeg hjelpe deg. Ikke be om å få tilsendt nytt passord. Det gamle fungerer, men det skjer noe når dere gang på gang ber om nytt.

Hver gang jeg har logget inn på din bruker så står pmene fra meg som ulest hos deg.

Istedenfor å be om passord: Bruk det jeg har sendt deg.

:)

Jeg bruker det passordet dere sender. Får tilsendt samme firesifrede passord fra både deg og support. Det samme får jeg fra Sandvik når jeg ber om å få det tilsendt. Men passordet virker ikke [emoji85] det har virket en gang etter jeg kontaktet support, og derfor er jeg inne på appen PR dags, men føler jeg er her på lånt tid siden samme passord nå ikke fungerer i nettleseren [emoji85]

"Mariannne, Sandviks" har tatt seg av henvendelsen. Etter hun svarte meg kom jeg inn på appen igjen som sagt, men stoler ikke på at jeg gjør det om jeg faller ut igjen.

Har samme problem.. såg ikkje denne posten før no, så har lagt ut eit lite ‘rop om hjelp’ eg og [emoji28][emoji85]

Slet med å logge meg inn i appen for noen dager siden. Bruker fantes ikke og jeg ba om nytt passord veldig mange ganger. Tilslutt ga jeg opp og gikk ikke inn i appen. Ca et døgn senere var jeg plutselig innlogget igjen og kunne fortsette som før. Får ikke logget inn i nettleseren, er på iPhone 7. Er enig at det er mye ustabilitet og tull. Gi det en pause og se om det "plutselig" virker igjen, det er ikke sikkert det er feil hos deg eller mobilen[emoji6]

Det hadde faktisk jeg også for noen dager siden. Fikk bare feil passord/brukeren eksisterer ikke. Både på app og i nettleser på mobil. Men jeg visste det var rett passord så gadd ikke gjøre noe med det. Bare ventet. Så virket det neste dag eller noe i den dur.

Det problemet har jeg også hatt, så tror ikke det har noe med telefonen til Spiren2018 å gjøre.

Back
Topp