Hemmelig bursdagsvenn 1år, avsløring og avslutning.

3barnsmor*30

Forumet er livet
Her er lita på hvem som har fått pakke av hvem..

Med dette anser jeg min oppgave som administrator for denne runden som avsluttet....... *phew*
Oppfordrer til å følge retningslinjene for hemmelig venn neste gang... med tanke på pris, dato og kanskje lurt å sende med sporing på pakka..

Liv09 Får pakke av «Lehne»

Mitchi Får pakke av «mamsenoglillegutt»

ohBaby! Får pakke av «maria19844»

gullungene Får pakke av «dommet»

IdaMamma09 Får pakke av «Noble»

juuli Får pakke av «Liv09»

Noble Får pakke av «våre3skatter»

mamsenoglillegutt Får pakke av «pappasfulltreffer»

dommet Får pakke av «Gunnhild»

*EliSue* Får pakke av «IdaMamma90»

Aislin Får pakke av «myggeline»

Angel with baby Får pakke av «jea82»

cowgirl86 Får pakke av «Lillevennn»

MaMillis Får pakke av «*EliSue*»

2607 Får pakke av «elan»

myggeline Får pakke av «ohBaby!»

Kaizer får pakke av cowgirl86

3barnsmor*30 Får pakke av «Kaizer»

julidavid09 Får pakke av «juuli»

maria19844 Får pakke av «Angel with baby»

cookiemonster  Får pakke av «Lilletrille»

jeb Får pakke av «KiNiZ»

cicci81 Får pakke av «Rojan»

happily Får pakke av «gullungene»

Lille*meg Får pakke av «overrasket»

*ønskebarnet* Får pakke av krezz

Lene-D Får pakke av «Lille*meg»

jettemor Får pakke av «Pia Nøtt»

pappasfulltreffer Får pakke av «spent og nervøs»

Rojan Får pakke av «Aislin»

Gunnhild Får pakke av «Veronica»

spent og nervøs Får pakke av «juligutter»

Lehne Får pakke av «happily»

elan Får pakke av «2607»

lilletrille Får pakke av «Lene-D»

jea82 Får pakke av cookiemonster»

Pia Nøtt Får pakke av «Mitchi»

lille nupp Får pakke av jeb

juligutter får pakke av «cella»

våre3skatter Får pakke av «cicci81»

Veronica Får pakke av «jettemor»

overrasket Får pakke av «*ønskebarnet*»

cella Får pakke av «julidavid09»

KiNiZ får pakke av «MaMillis»

Lillevennn får pakke av «lille nupp»

krezz får pakke av Zznorkfrøken

Zznorkfrøken får pakke av 3barnsmor*30

Aha... Da fant jeg ut det også [:D]... Tuuuuuuusen takk for gaven angel with baby.. Amanda ble kjempe glad for alt hun fikk...[:D]

dytter opp

Det kan ikke stå får gave av juligutter på min. Det må stå FIKK IKKE gave av juligutter. Ja, jeg er snurt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det skjønner jeg......[:(]

er hun sluttet å være er inne eller?
ORIGINAL: Spent og nervøs

Det kan ikke stå får gave av juligutter på min. Det må stå FIKK IKKE gave av juligutter. Ja, jeg er snurt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

har sendt pm uten svar i det siste..

vet hun har etterlyst gaven på posten.

Dette er ikke likt juligutter iallefall!!![:-] Har kjent henne i noen år, og tror nok ikke hun sier hun har sendt uten å ha gjort det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![8|][8|][8|]

du som kjenner henen får høre med henne! :)
ORIGINAL: krezz

Dette er ikke likt juligutter iallefall!!![:-] Har kjent henne i noen år, og tror nok ikke hun sier hun har sendt uten å ha gjort det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![8|][8|][8|]

Mener å ha lest i avisa for ikke så lenge siden, at det var en ansatt på posten som ble arrestert etter at de fant en haug med gaver/pakker i leiligheten til vedkommende som var blitt stjelt fra postterminalen... Og post kan bli borte, særlig hvis det sendes som vanlig post og ikke pakke. Og at det er skrevet feil adresse/navn.

Men håper du finner ut av det! Er det ikke andre gangen du ikke får gave? (snakk om uflaks [&o])

det er jo helt sykt!!!! folker så utrolig lite smarte!!!!
ORIGINAL: Zznoorkfrøken

Mener å ha lest i avisa for ikke så lenge siden, at det var en ansatt på posten som ble arrestert etter at de fant en haug med gaver/pakker i leiligheten til vedkommende som var blitt stjelt fra postterminalen... Og post kan bli borte, særlig hvis det sendes som vanlig post og ikke pakke. Og at det er skrevet feil adresse/navn.

Men håper du finner ut av det! Er det ikke andre gangen du ikke får gave? (snakk om uflaks [&o])

Jo, det er andre gangen. Men Ønskebarnet sendte en søt pysj som kompansasjon den første gangen, selv om det ikke var hun som skulle sende til meg opprinnelig.

ORIGINAL: Zznoorkfrøken

ganske utrolig med disse som stiller opp og sender en liten gave som plaster på såret altså!

men også utrolig synd for både sender og mottaker når ting blir borte i posten..

En ting er i alle fall sikkert gaven min til Ohbaby! kom fram på andre forsøk da den første forsvant i løse luften. Er skikkelig irriterende når slikt skjer... Lærte i alle fall en ting jeg på denne hemmeligvenn runden, og det er: Send alltid pakker som smart post og ikke vanlig pakke/brev....

ORIGINAL: maria19844

En ting er i alle fall sikkert gaven min til Ohbaby! kom fram på andre forsøk da den første forsvant i løse luften. Er skikkelig irriterende når slikt skjer... Lærte i alle fall en ting jeg på denne hemmeligvenn runden, og det er: Send alltid pakker som smart post og ikke vanlig pakke/brev....

ja det er nok lurt!!!!!!!

Back
Topp