Hematom i livmor...

*MammantilEmma*

Blir kjent med forumet
Jeg tar ultralyd en gang i uka (fordi jeg mistet 3 ganger før jeg fikk jenta mi..) og forrige uke så legen et lite hematom inne i livmoren...hun sa at det var sånt som kunne skje og ikke noe farlig. Men denne uken hadde hematomet vokst og blitt mye større....det ligger rett bak fosterhulen og legen sa at det sannsynligvis ikke er noe farlig,men jeg må være forberedt på at jeg pluttselig kan begynne å blø ganske mye....og så sa hun at blødningen KAN ta med seg fosteret......kjente jeg fikk en stor klump i magen....[:(][:(][:(]
Så da lurer jeg på......noen som har opplevd det samme?? Noen erfaringer??

Ville bare si at jeg krysser fingrene for deg. Dette skal gå bra vet du, legen sa jo at det ikke var farlig. Skjønner godt at du ble litt bekymmret, håper spiren klorer seg fast og har tenkt å bli der helt til feb 2011[:)]

Har ikke opplevd eller hørt om det før. Men, krysser fingre for at alt går fint [:)]

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Har ikke opplevd eller hørt om det før. Men, krysser fingre for at alt går fint [:)]

ORIGINAL: *MaaD*

Ville bare si at jeg krysser fingrene for deg. Dette skal gå bra vet du, legen sa jo at det ikke var farlig. Skjønner godt at du ble litt bekymmret, håper spiren klorer seg fast og har tenkt å bli der helt til feb 2011[:)]

sign [:)]

ORIGINAL: *MaaD*

Kjenner ikke til det nei, men håper det går bra :)

hmmmz... så kjedelig da... men håper d går braaa...[:)] krysser fingrene...for at fosteret vokser seg stoooort og langt forbi dette hematomet[:D]

Takk jenter![:)] Hmm....ingen som har opplevd dette før.......skal visst ikke være bare bare når jeg er gravid![&:]
Glemte å skrive at fosteret hadde vokst fint, 15 mm var det nå.....og hjertet slo![:)][:)] Håper den lille klorer seg fast!!

aldri hørt om det før, men satser på at dette går supert :) flott at den lille har vokst :)

Back
Topp