Jeg har hatt verdens verste helvettesuke. Den startet på mandag med at jentungen skulle legge inn dren, fikk en reaksjon på førmedisinen så gjorde at hun ble veldig sint. Er noe av det verste jeg har vært med på. Natt til onsdag ble hun syk og spydde full senga si, tordag hadde hun feber. Natt til fredag fikk mannen i huset spysyka så han og jentungen hold meg våken på tur. Fredag sende jeg jentungen til foreldrene min, mannen var hjemme og jeg skulle tilbringe dagen på sykehuset sammen med mitt kjære tantebarn. Hun kom til byen den morgenen og jeg skulle være med henne når hun ble innlagt med kraftig hodepine. Min søster var i en annen by på sykehuset på kontroll. Dagen gikk greit, vi tok mr, spinalprøve osv.. prøvde forskjellige smertestillende, ibgen til hjalp. Mye oppkast pga smerter. På kvelden ble hun helt rar. Plutselig så det ut som hun besvimte. Dette skjedde gang på gang. Flere leger unnersøkte henne på nytt, og de mente hun hadde hjernehinnebetennelse. Jeg har aldri vert så redd før tror jeg. Min søster kom til byen og det ble bestemt at hun skulle fraktes til trondheim med helilopter. Vi har fortsatt ikke fått bekreftet hva det er, men de mener det enten er hjernhinnebetennelse eller flåttbitt.. anfall har hun fortsatt og hodepinen er ikke blitt bedre. Så nå krysser vi bare fingrene for at alt skal bli bra.. jeg er sliten.. oii, dette ble langt