Helvettesuke

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
Jeg har hatt verdens verste helvettesuke. Den startet på mandag med at jentungen skulle legge inn dren, fikk en reaksjon på førmedisinen så gjorde at hun ble veldig sint. Er noe av det verste jeg har vært med på. Natt til onsdag ble hun syk og spydde full senga si, tordag hadde hun feber. Natt til fredag fikk mannen i huset spysyka så han og jentungen hold meg våken på tur. Fredag sende jeg jentungen til foreldrene min, mannen var hjemme og jeg skulle tilbringe dagen på sykehuset sammen med mitt kjære tantebarn. Hun kom til byen den morgenen og jeg skulle være med henne når hun ble innlagt med kraftig hodepine. Min søster var i en annen by på sykehuset på kontroll. Dagen gikk greit, vi tok mr, spinalprøve osv.. prøvde forskjellige smertestillende, ibgen til hjalp. Mye oppkast pga smerter. På kvelden ble hun helt rar. Plutselig så det ut som hun besvimte. Dette skjedde gang på gang. Flere leger unnersøkte henne på nytt, og de mente hun hadde hjernehinnebetennelse. Jeg har aldri vert så redd før tror jeg. Min søster kom til byen og det ble bestemt at hun skulle fraktes til trondheim med helilopter. Vi har fortsatt ikke fått bekreftet hva det er, men de mener det enten er hjernhinnebetennelse eller flåttbitt.. anfall har hun fortsatt og hodepinen er ikke blitt bedre. Så nå krysser vi bare fingrene for at alt skal bli bra.. jeg er sliten.. oii, dette ble langt:p

Oi,dette var heftige greier.... :-( Håper alt går bra med både tantebarn og lille med dren. Klem!

Uff det var ille, håper de finner ut av det og at din niese får den hjelp hun trenger.

Oppi alt dette må du ikke glemme deg selv, for nurk i magen føler det som mor føler. Vær litt god med deg selv nå. Vær så snill.
Trøste klem

Uff, for ei uke.
Jeg håper det snur nå når vi går inn i ny uke, at mann og barn er friske, du holder deg frisk, og at tantebarnet ditt får den beste hjelpe og blir frisk igjen.
Ta vare på deg selv og baby i magen midt oppi alt.

Det var utrolig godt med en god natts søvn :) nå er det opp og på jobb igjen :)

Huff.. Det hørtes ut som litt av en uke ja... Håper det går bra med alle mann og at neste uke blir bedre :)

Huff, det hørtes ikke noe greit ut. Håper det snart går bedre for alle sammen :)

Huff for ei uke.
Måtte den neste nå bli bedre så du fåt ha deg selv om babyen i magen i fokus litt.
Huske å pleie dere godt også.
Håper de finner ut av hva som feiler ditt tantebarn og at mann og barn holder seg friske nå :)

Uff, det høres ut som en tøff uke ja, håper neste uken blir bedre! God bedring til tantebarnet og lille i huset, håper de kommer seg fort begge to.

Back
Topp