Helvettes halsbrann

Jandia

Glad i forumet
Sorry kraftutrykket, men jeg er sååååååå lei av halsbrann!!!
Nesten så jeg spyr. Noen kjerringråd? Ikke slik som gjør at jeg må på helsekosten eller apoteket, for dit kommer jeg meg ikke nå. Men noe jeg kan gjøre NÅ!!!!!!!!!!!!

[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

prøv med melk..

Går også å prøve med litt potetmel blandet ut i litt vann.
Håper noen av tipsene du får vil hjelpe. Vil anbefale å gå til innkjøp av gaviscon på lang sikt. En flaske av det eller tabletter er kjekt å ha stående. Det har i hvertfall hjulpet meg.
Lykke til.

jeg tok nyco og et glass melk å forta meg i seng med to puter og ba til gud om at jeg skulle sovne fort....[&:]

Har prøvd mye rart nå...
Nå drikkes det melk i bøtter og spann, må jo alikavel opp 3-4 ganger i løpet av natten, så who cares...
Er vel ikke storfan av melk da, men heller det enn brann. UGG

Noe som hjelper er Lovehearts, men vet dere hva!!!!! DE HAR BEGYNT Å SELGE LOVEHEARTS MED SALMIAKKSMAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skulle vært skutt han som fant på det!!! Var ikke akkurat VELDIG gøy i natt da jeg oppdaga det!!! [:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Håper dette går vekk i det sekund babyen kommer ut altså!!

har hatt voldsom halsbrann me begge jentene mine,å h melk var vell det såm hjalp meg mest[&:] heldigvis gikk det over den dagen babyen kom[:D] du kan jo foressten også prøve og spise litt brød,uten noe serlig pålegg på,kan hjelpe

ORIGINAL: Jandia

Har prøvd mye rart nå...
Nå drikkes det melk i bøtter og spann, må jo alikavel opp 3-4 ganger i løpet av natten, så who cares...
Er vel ikke storfan av melk da, men heller det enn brann. UGG

Noe som hjelper er Lovehearts, men vet dere hva!!!!! DE HAR BEGYNT Å SELGE LOVEHEARTS MED SALMIAKKSMAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skulle vært skutt han som fant på det!!! Var ikke akkurat VELDIG gøy i natt da jeg oppdaga det!!! [:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Håper dette går vekk i det sekund babyen kommer ut altså!!

Kan ikke forestille meg at halsbrann er godt akkurat. Jeg har vært heldig og har aldri hatt det!
Samboer har det en del, og da spiser han link. Prøvd det? Vet ikke om det kan brukes av gravide, men kan de det er det kanskje verd et forsøk?

huff....vet akkurat hvordan du har det Jandia....det er pyton med halsbrann!!!!!!!!!!![:'(][:'(][:@]

Takk for tips jenter. Drakk masse melk i går før jeg la meg, og det hjalp litt det.
Kunne fremdeles kjenne litt brann (hehehe) men ikke så skrekkelig ille at jeg ikke klarte å sove.
DIGG!!! Skal innom apotek i dag og få tak i gavisone eller hva det nå het.

Hvorfor kommer det om kvelden?? Stort sett da jeg er plaget. hmm...

Har aldri ellers vært plaget, så jeg satser på at det går bort når ungen kommer ut. [:D]

Takk takk igjen!

Back
Topp