Helvette..

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Hvorfor skal man alltid våkne opp på mandagsmorgen og være DRITSUR..?
Syns det er slitsomt å være så morgengretten,ser bare svart på ALT frem til dagen har fått begynt,ca i 10-11 tiden..

skal ikke mye til før jeg klikker nå altså,jeg tror jeg må ha meg en røyk..[:-][:-]

50 dager, jenta mi, tenk på det, å humøret blir nok på topp [;)]

Hhehehe jaaa...det hjelper jo litt på,det gjør det...[:D][:D]
Hjalp litt med en røyk også.

Hehehe[:D]
Jeg skal ikke sånn plutselig eksplodere på dere altså....Jeg lover..

Tror jeg..

Ja jeg skal straks ut i denne helvettes kulda (ja ,ikke så kaldt som det var men fremdeles kaldt) med en trassen unge og drit og dra..
Hvorfor kan det ikke være kveld nå...
Død over mandager..

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Ja jeg skal straks ut i denne helvettes kulda (ja ,ikke så kaldt som det var men fremdeles kaldt) med en trassen unge og drit og dra..
Død over mandager..

Huff.. E heldige eg då, å har ei lito så stort sett e ganske blie om måronen.. Va faktisk 0 grader ute idag, så da e ikkje "istid" lengre[:)] Åsså får me jo fem minutta ekstra dagslys kvar dag no, så me får sjå fram te da e lyst heeeile måronen å heeeile kvelden[:)]

Ja...du sier no der.
Selv om jeg liker de mørke morgenene,da kan ingen se det sure trynet mitt på vei til barnehage og jobb..haha[:D]

ORIGINAL: Refleksheks

Død over mandager..

Halloooo...
Har du glemt "Ny uke, nye muligheter???"

Neida...ABSOLUTT IKKE...Facebook lar meg ikke glemme det vet du..
Så en status istad og tenkte på deg...:
Ola Nordmann: Mandag...=)

NEI TUSEN TAKK FOR INFORMASJONEN du,DET visste jeg ikke,jammen bra du sa det ,ellers hadde jeg trodd det var søndag enda...[:-]

Død over mandager..

Halloooo...
Har du glemt "Ny uke, nye muligheter???"

Neida...ABSOLUTT IKKE...Facebook lar meg ikke glemme det vet du..
Så en status istad og tenkte på deg...:
Ola Nordmann: Mandag...=)

NEI TUSEN TAKK FOR INFORMASJONEN du,DET visste jeg ikke,jammen bra du sa det ,ellers hadde jeg trodd det var søndag enda...[:-]

Hehe, i går da jeg logget på facebook (etter den tråden) så var faktisk den første statusen som dukket opp "Mandag i morgen; ny uke nye muligheter!!" Haha, lætttttis!

Røyk en pakke sigg, få fart på magan, drit en livsfarlig kabel, sitt på BV, veksle et par ord med ungen din - og så er`u i gang! Easy as that.

Haha ja der ser du...fader,jeg skriver heller hvor mange ganger jeg var på do inatt istedet for å skrive det der,er jo faen i helvette meg den mest ubrukelige statusen jeg vet om..

Alt det har jeg gjort..bortsett fra å røyke en pakke sigg,får holde med en altså....!
Og det hjelper jo heller ikke på humøret at jeg ikke får drite i fred engang.: Mamma..? hva gjøøøøør du ..??
JEG DRITER FOR FAN

Back
Topp